Klasėje D-1600 J, kurioje varžėsi moterys ir jauniai, startavo trys automobiliai. Nors dalyvių skaičius čia nebuvo gausus, bet žiūrovai galėjo grožėtis kova tarp Mildos Zabielienės ir Joanos Aukštikalnytės. Merginos tiek kvalifikacijose, tiek finale nevengė artimos kovos ir aštrių lenkimų.
Tuo metu trečiasis šios klasės dalyvis Edvards Lajevskis galėjo gyventi kiek ramiau. Šio jaunio iš Latvijos tempas leido jam atitrūkti nuo moterų ir vaikinas šventė užtikrintą pergalę. Antrąją vietą klasėje iškovojo Milda Zabielienė. Beje, finale ji apsisuko, tačiau turėta persvara prieš Joaną Aukštikalnytę leido jai į rikiuotę sugrįžti ir finišuoti antroje vietoje. Joanai Aukštikalnytei teko tenkintis trečia vieta.
Klasėje D-1600 dramos buvo kur kas daugiau. Itin intriguojantis čia buvo finalinis važiavimas. Visą dieną šioje įskaitoje lyderiavo Vismantas Gricius, tačiau finale jis po starto krito į trečiąją vietą ir aplenkti priekyje važiuojančius dalyvius nebesugebėjo. Šįkart jam teko tenkintis trečia vieta.
Pergalę čia šventė itin šaltus nervus finale pademonstravęs Robertas Steniulis, kuris praktiškai visą finalą buvo atakuojamas oponentų, tačiau sugebėjo išvengti klaidų ir tapo nugalėtoju. Antrąją vietą laimėjo ne itin sėkmingai dieną pradėjęs, į rikiuotės galą nukritęs ir pamažu pozicijomis į viršų kopęs Gražvydas Kiela.
Pati gausiausia buvo D-2000 klasė. Čia užsiregistravo 13 dalyvių, tad juos teko atskirti į du pogrupius. Tiek vienoje, tiek kitoje grupėje kiekviename važiavime virė labai artima kova, kuri netgi pažymėta virtimais. Įdomu tai, kad apsivertęs Toms Edušs finale startavo gerokai aplamdytu automobiliu, tačiau sugebėjo pasiekti pergalę. Tiesa, tam prireikė ir sėkmės, kadangi iš kovos finale pasitraukė kurį laiką priekyje važiavęs jo tautietis Artūrs Mūrnieks.
Antrąją vietą čia iškovojo Andrius Jasikonis, visų važiavimų metu demonstravęs disciplinuotą vairavimą ir išvengęs didesnių kontaktų su varžovais. Trečioje vietoje įsitvirtino Mantas Šatkauskas, kuriam per visą dieną klasės varžovai gerokai aplamdė automobilio šonus.
OPEN 2500 įskaitos nugalėtoju tapo Maris Riekstins. Šiemet jis iš BMW persėdo į išties retą automobilį – „Talbot Matra Murena“. Sportininkas pademonstravo, kad sprendimas sėsti į tokį automobilį buvo teisingas ir iškovojo pirmąją vietą.
Antroje pozicijoje finišavo Almontas Grigaliūnas, o į trečią poziciją likus vos vienam posūkiui iki finišo pakilo Donatas Stašiūnas. Taip nutiko iš kovos pasitraukus iki tol trečioje vietoje važiavusiam Valerijui Tolopilo.
2500 RWD įskaitoje registruoti buvo keturi dalyviai, tačiau organizatoriai prie jų prijungė dar du sportininkus iš nesusidariusios OPEN 4500 klasės. 2500 RWD įskaitoje laimėtoju tapo latvis Girts Kilpe su BMW, į antrąją vietą prasibrovė Virginijus Stankevičius, kuris finale aplenkė šįkart išties aukštą tempą demonstravusį Mantą Snukiškį.
OPEN 4500 dviejų dalyvių rikiuotėje pirmąją ir antrąją vietas pasidalijo atitinkamai Jonas Ramanauskas su „Subaru“ ir Rolandas Valaitis su UAZ.
Klasės SUPER finalas buvo trumpiausias, mat jame startavo tik du dalyviai. Dėl gedimo į finalą nebeišvažiavo iki tol lyderiavęs Justinas Mikalauskas, kuriam atiteko trečioji vieta. Finale liko kovoti du dalyviai – Edvinas Skripkus ir Saimonas Čyvas. Visgi kova tęsėsi vos kelias dešimtis metrų.
Saimono Čyvo „Honda“ dėl pusašių ir granatų gedimo sustojo pirmame rate, tad Edvinui Skripkui finišo vėliava buvo parodyta net neįpusėjus visos finalo distancijos. Tiesa, Edvinui Skripkui diena nebuvo tokia lengva, kaip galėjo pasirodyti. Dienos pradžioje jis keletą kartų vertėsi, kitame važiame sugedo, tačiau sugebėjo išlikti iki galo ir laimėti.
Visų klasių nugalėtojai buvo apdovanoti ne tik taurėmis, bet ir varžybų Ramygaloje tradicija tampančiais ąžuolų vainikais, kuriuos kai kurie dalyviai kaip mat aplaistė pergalės šampanu.
Komandinėje įskaitoje nugalėtojais tapo „Ekroso“ komanda. Ant antrojo laiptelio žengė „Biržų ASK“ ekipa, o trečioje vietoje įsitvirtino Latvijos lenktynininkų rinktinė „Crazy Racing“.