Dalyviams per visą dieną reikėjo įveikti dvi skirtingas trasas, suformuotas J.Urbšio gatvėje. Ši gatvė slalomo varžybų dalyviams jau puikiai pažįstama, mat miesto gimtadienio proga čia slalomas vyksta jau daugelį metų.
Tiesa, šįkart sąlygos lenktynėms buvo idealios, mat šiemet gatvė buvo padengta nauju asfaltu.
Dalyviai čia tradiciškai varžėsi padalinti į septynias Lietuvos čempionato klases, o galiausiai, po visų važiavimų, buvo surengtas ir super finalas. Į jį pateko visų klasių nugalėtojai, kurie varžėsi dėl pagrindinės taurės. Ją įsteigė „Toyota“ automobilių atstovybė Panevėžyje UAB „Auresa“.
Beje, būtent „Toyota“ automobiliu superfinalininkai ir stojo į lemiamą kovą. Čia klasių lyderiams savo gabumus reikėjo pademonstruoti vairuojant hibdrinį, naujausio modelio „Toyota Corolla“ automobilį.
FWD, priekine ašimi varomų automobilių įskaitoje triumfavo Edvinas Litvinskas, su „Mitsubishi Colt“. Šiemet Lietuvos čempionate nedalyvaujantis sportininkas nusprendė priminti apie save ir tai jam daryti sekėsi puikiai. Nors jo automobilis ir nebuvo galingiausias iš šioje įskaitoje registruotų, puikūs vairuotojo įgūdžiai atvedė jį ant pirmosios vietos laiptelio.
Prie šio sportininko smarkiai priartėti nepavyko ne tik jo klasės varžovams, bet ir kitų įskaitų dalyviams, vairavusiems kur kas pranašesnius automobilius. Antrąją vietą šioje klasėje iškovojo „KTK Racing Division“ narys Aurimas Margevičius, o trečias liko ASK „Autorikona“ ekipos atstovas Tomas Markelevičius. Abu šie dalyviai taip pat vairavo „Mitsubishi Colt“ automobilius.
RWD, galine ašimi varomų automobilių įskaitoje nugalėtoju tapo visą dieną itin stabilų tempą demonstravęs ir klaidų nedaręs Darius Kutavičius su BMW iš Pakruojo ASK.
Antro rezultato autoriumi tapo Tadas Petronis. „Subaru BRZ“ vairavęs sportininkas atstovavo ASK „Autorikona“ komandai. Trečiosios vietos taurė įteikta akiai itin patraukliu važiavimu publiką žavėjusiam Jonui Oksui, kuris vairavo BMW.
AWD, visų varomųjų ratų klasėje nugalėtoju tituluotas Andrius Antanaitis, vairavęs „Subaru Impreza STI“.
Jam vos keliomis sekundėmis nusileido kur kas mažiau konkurencingą automobilį „Volkswagen Golf“ vairavęs Egidijus Nevulis. Trečiosios vietos pakylą užėmė Regimantas Nevulis, taip pat vairavęs „golfą“.
OC klasėje, kurioje dalyviai jau neskirstomi pagal varančias ašis, nugalėtoju tapo panevėžietis Rimantas Pranauskas.
Nors šiam „Mitsubishi Colt“ vairuotojui diena FWD klasėje prasidėjo nesėkmingai, tačiau OC įskaitoje ASK „Autorikona“ narys parodė šaltus nervus ir laimėjo. Antras čia liko Edvinas Litvinskas, o trečią laiką parodė Aurimas Margevičius. Beje, visi prizininkai vairavo „Mitsubishi Colt“ automobilius.
Damų įskaitoje nugalėtoja tapo Rūta Nedzelskienė, kuri taip pat sėdo prie „Mitsubishi Colt“ vairo. Ji kiek mažiau nei 10 sekundžių aplenkė antrosios vietos prizininkę, „KTK Racing Division“ narę, irgi „Mitsubishi Colt“ vairavusią Eveliną Drilingienę.
Į trečią vietą po Neringos Mačijauskienės paskutiniame važiavime padarytos klaidos pakilo Sandra Petrovienė, vairavusi „Seat Ibiza“ ir atstovavusi Pakruojo ASK ekipai.
Jaunių įskaitoje nugalėtoju tapo konkurencingasis jaunuolis Erikas Valkeris, lenktyniavęs „Mazda MX-5 Miata“ automobiliu.
Antras čia liko Lukas Nevulis iš Pakruojo ASK, o trečią poziciją iškovojo BMW vairavęs panevėžietis Egidijus Mačijauskas.
RETRO klasėje nugalėtoju tapo Alfredas Štaras, vairavęs pirmosios kartos „Volkswagen Golf“ kabrioletą.
Jam kiek nusileido Dalius Draugelis su VAZ 2101. Mindaugas Draugelis su analogišku automobiliu finišavo trečioje vietoje. Abu pastarieji dalyviai atstovavo Pakruojo ASK rinktinei.
Rėmėjų įskaitoje, kuri šiose varžybose buvo surengta kaip papildoma, ne čempionato klasė, nugalėtoju tapo Darius Morkūnas su „Audi“. Antras liko Žydrius Laginauskas, vairavęs „Mitsubishi Colt“.
Visų klasių nugalėtojai susikovė superfinale ir jiems čia teko trasą įveikti vairuojant naujutėlaitį „Toyota Corolla“ automobilį. Burtų keliu pasidaliję starto pozicijas dalyviai vienas po kito sėdo prie hibridinio modelio vairo. Pirmasis čia savo pasiūlytą tempą pademonstravo Edvinas Litvinskas.
Jis trasą įveikė per 57,75 sek. ir šio rezultato daugiau jau niekas nebepagerino. Taigi, po šios pergalės Edvinas Litvinskas dar sykį parodė, kad čempionatus ir taures laimi ne technika, o vairuotojas.
Komandinėje penktojo Lietuvos automobilių slalomo čempionato įskaitoje nugalėtojais tapo ralio lenktynininko Giedriaus Notkaus vadovaujama ASK „Autorikona“ komanda. Antroje vietoje pagal surinktus taškus klasifikuoti „KTK Racing Division“ atstovai, o trečios vietos taurę į viršų kėlė Pakruojo ASK ekipa.