Lietuvos ralio čempionatą Ramūnas Čapkauskas pradės su nauju automobiliu ir senuoju šturmanu

Jau penktadienį Mažeikių, Viekšnių ir Akmenės apylinkėse nugriaudės pirmasis šių metų Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas „Orlen Lietuva Rally“. Tarp daugiau nei septynių dešimčių čia startuosiančių ekipažų puikuojasi ir visiems gerai pažįstamo lenktynininko Ramūno Čapkausko pavardė. Jis šiose varžybose startuos su šio sezono naujiena – „Ford Fiesta N5“ automobiliu, o stenogramą jam skaitys senasis bendražygis Tomas Šipkauskas, rašoma pranešime.
Ramūnas Čapkauskas ir jo „Ford Fiesta N5“
Ramūnas Čapkauskas ir jo „Ford Fiesta N5“ / Organizatorių nuotr.

Ramūnas Čapkauskas teigė, kad minčių šiemet aktyviai lenktyniauti ralyje nebuvo, tačiau į Lietuvą atkeliavusi ir kaip mat išpopuliarėjusi N5 automobilių klasė daugkartinio ralio čempiono planus pakeitė. Išbandęs „Ford Fiesta N5“ automobilį lenktynininkas visgi apsisprendė, kad juo privalo sudalyvauti pirmame Lietuvos ralio čempionato etape ir pasitikrinti savo sugebėjimus su analogišką techniką vairuojančiais varžovais.

Pirmasis Ramūno Čapkausko prisilietimas prie „Ford Fiesta N5“ įvyko Visagine. Kaip teigia pilotas, automobilis jam paliko labai didelį įspūdį. Ilgą laiką „Mitsubishi Lancer Evolution“ vairavęs lenktynininkas tvirtina, kad naujoji technika yra nepalyginamai pranašesnė.

„Kadangi N5 automobilio techninės charakteristikos skambėjo visai neblogai, nusprendžiau Visagine šį modelį išmėginti. Na ir ta mašina man iškart „prilipo“. „Mitsubishi“ valdyme trūkdavo tikslumo, o N5 automobilis tai turi. Tai labai logiškai ir teisingai pagamintas automobilis. Jausmas prie vairo buvo labai geras ir jei šiemet nebuvo plano važiuoti ralio čempionatą, tai išbandžius šį automobilį noras atsirado. Žiūrėsime, kaip mums seksis ir kokia ta sezono pradžia bus, o sezono eiga parodys automobilio patikimumą“, – sakė Ramūnas Čapkauskas, pridūręs, kad su savo senuoju „Mitsubishi Lancer Evolution“ neatsisveikins ir jį pasiliks savo automobilių arsenale kaip apie praeities pergales bylojantį eksponatą.

Pirmam Lietuvos automobilių ralio čempionato etapui „Orlen Lietuva Rally“ į šturmano kėdę šalia Ramūno Čapkausko sės ilgametis jo šturmanas Tomas Šipkauskas, kuris pastaruoju metu taip pat jau buvo nustojęs aktyviai šturmanauti.

„Į ekipažą Tomas sugrįžo po pertraukos, nes abu buvome nusprendę ralio nebevažiuoti. Aš visgi kartais išvažiuodavau su sūnumi Titu. Tai man atrodo, kad Titas mane ir vėl ant to ralio užvedė. Dabar vėl sėsime su automobilį su Tomu, tik jau ne į „Mitsubishi“, bet į „Ford Fiesta N5“. Jau po pirmųjų bandymų pamačiau, kad reikia pasigreitinti stenogramą. Bus tikrai įdomu pasižiūrėti, ką mums pavyks nuveikti klasėje, kur bus tikrai nemažai N5 klasės automobilius vairuojančių varžovų“, – sakė Ramūnas Čapkauskas, „Orlen Lietuva Rally“ varžybose startuosiantis devintuoju numeriu.

N5 automobiliais šių varžybų įskaitoje LARČ5 taip pat startuos šie ekipažai: Rokas Steponavičius su Dovydu Ketvirčiu (Ford Fiesta N5), Nedas Radišauskas su Justu Vičiūnu (Volkswagen Polo N5), Paulius Beniušis su Kristupu Adinavičiumi (Citroen C3 N5), Aurimas Eidžiūnas su Justu Barysu (Ford Fiesta N5), Tomas Šmagarys su Valdu Čiupliu (Hyundai i20 N5) bei Vilmantas Padegimas su Edvardu Gurevičiumi (Renault Clio N5).

Ramūną Čapkauską šiemet bus galima išvysti ne tik ralio trasose. Jis tradiciškai lenktyniaus ir žiedinėse lenktynėse. Šiemet sportininkas su komanda planuoja dalyvauti „Porsche Sprint Challenge NEZ“ varžybose ir tam jau turi „Porsche“ automobilį. Ramūnas Čapkauskas su kitais ekipos pilotais juo taip pat startuos ir Palangoje vyksiančiose 1006 km lenktynėse bei įvairiose kitose žiedo disciplinos varžybose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis