Vaidotas Paškevičius pasakoja, kad po ne itin sėkmingo Dakaro ralio, iš kurio teko pasitraukti jau trečią dieną, jis nusprendė sezone daugiau dėmesio skirti Lietuvos automobilių ralio čempionatui.
Čia jis lenktyniavo „Mitsubishi Lancer EVO“ automobiliu. Stenogramą jam skaitė Kamilė Kazickaitė, kuriai tai buvo pirmasis sezonas su tokio lygio technika. Tačiau šturmanė su užduotimis susitvarkė puikiai ir metų gale ekipažas į viršų kėlė pirmosios vietos trofėjus.
„Turėjome ir nesklandumų su technika. Mūsų „Mitsubishi“ šiaip gana patvarus, bet jau gerokai pagyvenęs, tad pasitaikydavo vienokių ar kitokių gedimų. Per sezoną tris kartus keitėme variklį. Vieno etapo Žemaitijoje nebaigėme dėl pakabos gedimo, tačiau laimėjome tris etapus Lazdijuose, Rokiškyje ir Elektrėnuose, o Mažeikiuose buvome antri, kur kliudę stabdymo zoną gavome laiko baudų ir užleidome pirmą poziciją.
Šiaip didelių klaidų per sezoną neturėjome. Gal tik rimtesnis epizodas buvo Elektrėnuose, kai „į kelią išbėgo“ lazdynai, nulaužėme spoilerį, buferį. Šiaip sezonas tikrai pavykęs.
Ralio sezono eigoje mums talkino „Pastatų sistemos“, „SV Technika“, „Stiklų ekspertai“, „Organicagro“, „Stareka“, Egidijaus Černiaus ūkis, „Fri.tech Baltics“. Džiaugiamės, kad su šių kompanijų pagalbą mums pavyko tapti Lietuvos čempionais“, – sakė Vaidotas Paškevičius.
Lenktynininkas teigė, kad ralio sezono eigoje nuolat buvo sprendžiami klausimai ir dėl jo dalyvavimo 2025-ųjų metų Dakaro ralyje. Vaidotas Paškevičius atskleidė, kad netgi bendravo su viena iš Dakaro sunkvežimių įskaitoje važiuojančių komandų bei derėjosi dėl galimybės iš jų nuomotis sunkvežimį.
Tokios rizikos prisiimti negalėjome
„Nenuleidome rankų, bandėme rasti tinkamiausią sprendimą. Diskutavome su „Buggyra Racing“ komanda, kuri gamina greitus, lengvus sunkvežimius. Po šių metų Dakaro jie pradėjo gaminti naują produktą, naują sunkvežimį, atitinkantį visus Dakaro reikalavimus ir turintį galingiausią variklį sunkvežimių kategorijoje. Jis išvysto per 1200 arklio galių ir beveik 6000 niutonmetrų.
Tačiau komanda šį sunkvežimį labai ilgai gamino, todėl būtų tekę į artėjantį Dakarą važiuoti su visiškai neištestuota technika. Tokios rizikos prisiimti negalėjome, todėl minties startuoti artėjančiame Dakare atsisakėme“, – kalbėjo lenktynininkas.
Vaidotas Paškevičius pridūrė, kad tai nereiškia jo visiško pasitraukimo iš Dakaro ralio. Pilotas į šias lenktynes ketina grįžti 2026-aisiais metais.