Kaip sako Vaidotas Paškevičius, šių metų sezone jis sieks stabilumo, mat praėjęs sezonas lenktynininkui buvo kaip niekada įvairus. Kiekviename iš keturių etapų tąkart jis startavo vis kitu automobiliu, tačiau šiemet ketina išlaikyti stabilumą ir apsistoti ties vienu bolidu.
„Pernai daug eksperimentavome. Pirmą etapą važiavome su senu automobiliu, su kuriuo užpernai laimėjome čempionatą. Antrame etape išbandėme ne pirmos jaunystės „Hummer H3 EVO“ Dakaro automobilį. Jis mums patiko ir viskas gerai klostėsi, nusileidome tik gerokai naujesnę techniką, 2017-ųjų metų „Toyota Hilux Overdrive“ vairavusiam Aleksandrui Zheludovui. Trečiame etape likome visai ant ledo. Seną automobilį pardavėme, o naujo dar nebuvome įsigiję, tai teko važiuoti su labai senu „Mitsubishi Pajero“, kuris jau per prologą rodė kaprizus, o numirė pirmo greičio ruožo aštuntame kilometre. Vėliau įsigijome iš Vaidoto Žalos „Seat Leon Dakar“ automobilį ir startavome paskutiniame etape“, – sakė lenktynininkas.
Šiais metais Vaidotas Paškevičius būtent ir vairuos „Seat Leon Dakar“ visureigį. Dariaus Biesevičiaus sukurtu automobiliu dukart Dakare lenktyniavo Vaidotas Žala. Kaip kalbama autosporto užkulisiuose – ta pati „Bitė“, bet kitas Vaidotas.
Visgi Vaidotas Paškevičius sako, kad „Seat Leon Dakar“ nebėra visai toks pats, kokiu Argentinoje lenktyniavo Vaidotas Žala. Gedimų kamuotą visureigį teko kiek patobulinti. Be to, šalia Vaidoto Paškevičiaus šiemet sėdės naujas šturmanas.
„Naujasis mūsų automobilis „Bitė“ po Dakaro buvo kiek apleistas. Teko jį gaivinti. Pirmą kartą juo važiuojant mums nepavyko išspręsti visų bėdų. Buvo ir korozijos, ir kitokių problemų. Bet Druskininkų ralyje su šturmane Agne Vičkačkaite pavyko pasirodyti gan neblogai. Klasėje buvome pirmi, absoliučiai – penkiolikti.
Automobilis nepasižymi ypatinga galia. Jame – 110 kilovatų, 1,9 litro dyzelinis „bulkos“ varikliukas. „Seat“ tikrai nepasižymi dideliu greičiu tiesiosiose. Mes automobilį pamažu dar tobuliname, gaudome problemėles. Dar turime smulkų sąrašą darbų, kuriuos turime pasidaryti iki savaitgalio varžybų.
Šis sezonas prasideda ir su dar šiek tiek daugiau naujovių. Į šturmano kėdę šiemet sėda kolega Gytis Gaspariūnas iš Pasvalio.
Turime naują partnerį – vienus didžiausių Baltijos šalyse autoserviso įrangos profesionalų UAB „Tavisa“ su vadovu Tauru Sakavičiumi priešakyje. Jie šiemet aprūpins įrankiais mūsų mechanikus. Bus lengviau ir greičiau dirbti prie automobilio.
Taip pat partneriais išlieka mūsų seni draugai – „Stiklų ekspertai“. Jie mums parūpino šildomą priekinį stiklą, todėl tikimės, kad kelią matysime gerai“, – kalbėjo „Vaidota Racing Team“ pilotas.
Vaidotas Paškevičius šiemet tikisi išlaikyti stabilumą ir pasiekti dar vieną čempiono titulą. Visgi tą padaryti gali būti nelengva, mat „4x4 Perimetras“ varžybas yra pamėgę ir greiti užsienio šalių lenktynininkai, į Lietuvą atsivežantys taip pat tarptautinės arenos lygio bolidus. Tačiau Vaidotas Paškevičius tikina, kad varžovams nusileisti tikrai nesiruošia.
„Oro sąlygos mūsų kol kas nedžiugina, nes labai sudėtinga nuspręsti, kokias padangas naudoti. Turime galvosūkį, ar dėti lengvam gruntui, ar purvui skirtas padangas, ar apskritai žiemines. Eksperimentuosime“, – kalbėjo Vaidotas Paškevičius.
„4x4 Perimetras“ prasidės penktadienį, kai dalyviai turės apsilankyti techninėje komisijoje. Didžioji lenktynių diena – šeštadienis. Po jos paaiškės, kaip ekipažai pasidalins pirmuosius 2020-ųjų metų sezono taškus.