Per dieną dalyviams reikėjo įveikti dvi skirtingas trasas, kurias čia suformavo lenktynes rengęs „Kupiškio auto-moto sporto“ klubas. Nors iš esmės jos skyrėsi tik savo konfigūracija, o ne gairelių skaičiumi, kai kuriems dalyviams nepavyko išvengti klaidų.
Kadangi Lietuvos automobilių slalomo čempionate visi važiavimai yra įskaitiniai, visos klaidos, po konversijos į sekundes, nugulė į dalyvių galutinių rezultatų suvestines.
FWD, priekine ašimi varomų automobilių klasėje nugalėtoju tapo Agnius Narbutas. Keturiolikos metų jaunuolis nepaliko jokių vilčių savo klasės varžovams ir pelnė pirmąją vietą. Antras pasirodymą baigė Ruslanas Filatovas, šiemet įspūdingai pagreitėjęs po to, kai sėdo prie itin konkurencingo „Honda CRX“ vairo. Trečiąją vietą išplėšė Artūras Kupčius su „Renault Megane“. Beje, jis Kupiškyje buvo priverstas varijuoti dviem pavaromis – pirma ir trečia, mat antrosios pavaros jo automobilio pavarų dėžėje tiesiog nebeliko.
RWD, galine ašimi varomų automobilių įskaitoje aukščiausios prabos trofėjų iškovojo Karolis Šližauskas. Šiam panevėžiečiui triumfuoti nesutrukdė net ir incidentas, kurio metu jis su savo „Mazda MX-5 Miata“ galiniu ratu plojo į Lauko gatvės šaligatvio bortą. Beje, bortų krikštynos Kupiškyje tęsiasi jau antrus metus iš eilės. Pernai šioje trasoje betono gabalą nuo borto atskėlė per plačiai apsisukinėjęs Tomas Markelevičius. Taigi, Lauko gatvėje po šio etapo jau du šaligatvio bortai yra vardiniai ir abu priklauso panevėžiečiams. Antroje šios įskaitos vietoje finišavo slalomo vilkas Alfredas Štaras, o ant trečiosios vietos laiptelio žengė Dainius Vitkauskas.
AWD, visų varančiųjų ratų įskaitoje jau nuo pat pirmojo starto užvirė kova tarp dviejų panevėžiečių, „Ekroso“ komandos narių Tomo Markelevičiaus ir Martyno Kavaliausko. Abu sportininkai vairavo analogiškus „Toyota GR Yaris“ automobilius. Juos po pirmų dviejų važiavimų skyrė vos 0,02 sek. Tačiau galiausiai taktinį sprendimą dėl naudojamų padangų priėmęs Tomas Markelevičius Martyną Kavaliauską už savęs paliko vos per 1,3 sek. Pastarasis galimybę atsigriebti paleido stabtelėdamas viename iš apsisukimų trasos gale. Trečioje vietoje pasirodymą baigė Pranas Gustas, vairavęs „Audi A3“.
OC klasės nugalėtoju tapo klaidų išvengęs Rytis Jankevičius, vairavęs „Mazda MX-5 Miata“. Kreivu galiniu ratu po smūgio į bortą lenktynes tęsęs Karolis Šližauskas finišavo antras, o trečioje vietoje įsitvirtino kupiškėnas Ovidijus Vaštakas.
Moterų klasėje šįkart niekas neprilygo itin tiksliai važiavusiai Rūtai Markelevičienei, kuri sėdo prie „Mitsubishi Colt“ vairo, su kuriuo šių varžybų išvakarėse jos vyras Tomas Markelevičius iškovojo antrą vietą savo klasėje „Press Rally“ varžybose. Antroje vietoje šįkart finišą pasiekė pirmojo etapo nugalėtoja Justė Strups su „Mazda MX-5 Miata“. Trečiosios vietos taurę, kuri tapo šimtuoju asmeniniu trofėjumi karjeroje, iškovojo „Volkswagen Golf“ vairavusi Augustė Rupšytė.
Jaunių klasės nugalėtoju tapo Agnius Narbutas, kuris taip pat iškovojo ir dar vieną, trečiąją taurę tądien. Keturiolikos metų jaunuolis tapo absoliučiai greičiausiu vieno važiavimo autoriumi ir laimėjo papildomą, Kupiškio rajono savivaldybės mero taurę, kurią jam įteikė pats meras Dainius Bardauskas. Antras šioje klasėje finišavo Kornelijus Poškus, o trečias – Gustas Jurevičius. Svečių klasėje tris prizines vietas pasidalijo nugalėtojas Ruslanas Filatovas, antras finišavęs Adomas Gulbinas ir trečioje vietoje pasirodymą baigęs Egidijus Česnelis.
Komandinėje įskaitoje niekas neprilygo net dešimt taurių Kupiškyje iškovojusiai „Ekroso“ rinktinei. Antrosios vietos laiptelį užėmė „Flameris Racing“, o „Pakruojo ASK“ įsitvirtino trečioje vietoje.
Trečiasis Lietuvos automobilių slalomo čempionato etapas dalyvius rugpjūčio viduryje suburs Pakruojo rajone, Linkuvoje. Ten dalyviai vėl lenktyniaus ne tik dėl čempionato taškų ir taurių, bet ir dėl papildomos Linkuvos seniūnės Gitanos Pašiškevičienės vardo taurės.