Slalomas Kupiškyje vainikavo tris savaitgalius be pertraukų vykusį automobilių sporto renginių maratoną. Klubas „Kupiškio auto-moto sportas“ vienas po kito čia surengė Lietuvos automobilių bekelės čempionato, Aukštaitijos kroso taurės bei Lietuvos automobilių slalomo čempionato etapus.
Pastarosioms varžyboms buvo parinkta jau tradicija tampanti vieta – Lauko gatvė su dalimi turgaus aikštės. Varžybų organizatoriai šįkart suraizgė itin sudėtingas dvi trasas, kurias dalyviams teko įveikti po du kartus. Papildomos intrigos įnešė tai, kad Lietuvos slalomo čempionate visi važiavimai yra įskaitiniai ir kiekviena klaida lemia galutinį rezultatą. Ir nemažai daliai dalyvių šiuos trasos rebusus spręsti sekėsi gana sunkiai – grubias klaidas darė ir ne pagal schemą važiavo bei į rikiuotės apačią nukrito nemažai favoritais klasėse laikytų lenktynininkų.
Trasa pasižymėjo itin lėtomis atkarpomis su apsisukimais aplink savo ašį. Čia reikėjo važiuoti itin preciziškai, o daug įtakos galutiniam rezultatui turėjo sugebėjimas teisingai naudoti rankinį stabdį. Galiausiai po keturių važiavimų paaiškėjo šio etapo greičiausi dalyviai klasėse. Be to, absoliučiai greičiausiam dalyviui vardinę taurę tradiciškai buvo įsteigęs ir Kupiškio rajono meras Dainius Bardauskas.
Priekine ašimi varomų automobilių įskaitoje FWD triumfavo „Mitsubishi Colt“ vairavęs Aurimas Margevičius. Jis net devyniomis sekundėmis už savęs paliko Edviną Sabalį su „Honda Civic“. Nuo pastarojo vos ketvirtadaliu sekundės atsiliko dar vieno „Mitsubishi Colt“ vairuotojas Tomas Markelevičius. Beje, visi trys prizininkai per dieną nuvertė po vieną gairelę ir gavo po penkias sekundes baudos.
RWD, galine ašimi varomų automobilių klasėje triumfavo „Mazda MX-5 Miata“ vairavęs Dainius Vitkauskas. Jis mažiau nei viena sekunde aplenkė analogišką automobilį vairavusį Darių Morkūną. Trečioje vietoje liko Edvinas Sabalys su „Porsche Boxster“. Jam pirmame važiavime gautos penkios baudos sekundės kainavo etapo nugalėtojo vardą.
AWD klasėje greičiausias buvo Andrius Antanaitis, vairavęs „Subaru Impreza WRX STI“. Už jo išsirikiavo du naujieji „Toyota Gazoo Racing“ kūriniai – „Toyota GR Yaris“. Antrą vietą su beveik 3 sek. atsilikimu nuo lyderio iškovojo Martynas Kavaliauskas, o ant trečiojo laiptelio žengė tokį patį automobilį vairavęs ir šiemet visų varomų ratų klasėje debiutavęs Tomas Markelevičius.
OC įskaitoje visas lyderių trejetukas išvengė klaidų ir baudų neužsidirbo, o galutinėje rikiuotėje greičiausiu čia pripažintas Matas Buzelis su „Toyota MR2“. Jam septyniomis sekundėmis nusileido Darius Morkūnas, o dar vieną taurę čia iškovojo trečioje vietoje dieną baigęs Aurimas Margevičius. Beje, šios klasės nugalėtojas Matas Buzelis pademonstravo ir absoliučiai geriausią varžybų rezultatą ir iškovojo Kupiškio mero Dainiaus Bardausko įsteigtą taurę.
Moterų įskaitoje šiemet vienvalde lydere, panašu, taikosi būti Kristina Kučinskaitė su „Honda CRX“. Ji iškovojo pirmąją vietą už savęs net 12 sek. palikdama artimiausią persekiotoją Rūtą Markelevičienę, vairavusią „Mitsubishi Colt“. Nuo pastarosios 4,5 sek. atsiliko Modesta Nartinova su „Mazda MX-5 Miata“.
Jaunių įskaitoje čia susigrūmė trys sportininkai ir greičiausia Kupiškyje buvo Gertrūda Laurinavičiūtė su „Peugeot 206“. Ji net 26 sek. aplenkė Agnių Narbutą su „Honda Civic“. Trečioje vietoje liko, bet per dieną nei vienos klaidos nepadarė Matas Stankevičius, vairavęs „Peugeot 206“.
Komandinėje įskaitoje daugiausiai taškų surinko ir nugalėtojais tapo „Ekrosas“ komanda. Antroje vietoje pasirodymą baigė Pakruojo ASK, o ant trečiojo laiptelio rikiavosi Kauno autoklubo nariai.
Klasių nugalėtojai ir prizininkai buvo apdovanoti ne tik taurėmis ir diplomais, bet ir renginio partnerių – įmonės „Kavinukas“, V.Gurklio bityno ir užkandinės „Slaunas“ prizais.
Kitas Lietuvos slalomo čempionato etapas planuojamas birželio 26-ą dieną. Varžybos įvyks Panevėžio darbo rinkos mokymo centro autodrome.