Nors varžybų rytą oras nelepino ir be perstojo lijo lietus, tačiau dalyviai nepabūgo sinoptikų prognozių ir gausiai rinkosi į Radviliškį. Šlapia ir siaura trasa bylojo apie tai, kad čia laimės ne tas, kurio variklis išvysto daugiausiai galios. Šios lenktynės labiau reikalavo meistriškumo, mat organizatoriai klaidas įkainojo labai brangiai.
Nors už kuoliuko pastūmimą buvo skiriamos penkios sekundės baudos, o už bazės neįvykdymą dešimt sekundžių, tačiau ne tai labiausiai baugino dalyvius. Varžybų nuostatai skelbė, kad visi važiavimai yra įskaitiniai, todėl trasos neįvykdymas praktiškai reiškia pralaimėjimą. Visiems pilotams reikėjo įveikti keturis važiavimus, iš kurių du ta pačia trasa buvo važiuojami į vieną, o dar du – į kitą pusę.
Žinoma, didelę įtaką čia turėjo ir pasirinktos padangos, kadangi norint manevruoti per balas ir tą daryti greitai, paprastų gatvinių padangų jau nebepakanka. Varžybos buvo išties įtemptos, tad ne vienas dalyvis klydo, neįvykdė trasos, o kai kurie netgi turėjo kontaktų su medžiais bei bortais. Būtent trasos pabaigoje organizatorių gudriai suformuotas apsisukimas buvo įrengtas labai siauroje vietoje, tad ten be rankinio stabdžio pagalbos sunkiai tilpo tiek universalai, tiek mažieji hečbekai.
Automobilių sporto klubas „Erdėja“ dalyvius pakvietė varžytis net šešiose klasėse. Savo jėgas čia galėjo išmėginti jauniai, damos, priekine, galine ar abiem ašimis varomų automobilių vairuotojai, taip pat buvo galima registruotis ir į laisvąją klasę, kur technikai netaikomi jokie apribojimai.
Varžybas pradėjo AWD klasės dalyviai. Beje, čia iškart pasitaikė net keletas neskausmingų susidūrimų su šaligatviais. Šioje įskaitoje nugalėjo žiūrovų itin palaikomas svečias iš Kauno Igoris Aleksejevič su legendiniu „Ford Sierra“ automobiliu.
Nuo jo daugiau nei 20 sekundžių atsiliko itin griausmingai riaumojantis Milvydo Malinausko „Subaru“. Trečiąją vietą laimėjo dyzelinę ir pakankamai galingą „Audi 80” pilotavęs šiaulietis Nerijus Petrauskis.
Jaunių įskaitoje vilčių niekam nepaliko jaunasis lenktynininkas, į Radviliškį atvykęs net iš Klaipėdos, Augustinas Baltramiejūnas. Jis net 20 sekundžių „įvežė“ Radviliškio sportininkui Dovidui Najui. Trečioje pozicijoje finišavo panevėžietis Klaudas Bučinskas, vairavęs „Mitsubishi Colt“.
Merginų gretose be didesnės konkurencijos nugalėjo Jonė Aleksynaitė. Ji aplenkė dar tris savo varžoves – antroje vietoje finišavusią Gintarę Gegieckaitę bei trečios vietos prizininkę Emą Benevičiūtę. Beje, Jonė Aleksynaitė taip pat turėjo kontaktą su šaligatviu, per kurį nesmarkiai apgadino išskirtinės spalvos ratlankio dažus. Per žingsnį nuo apdovanojimų pakylos liko Monika Štaraitė. „Suzuki“ vairavusi dama netilpo trasos pabaigoje vieno iš važiavimų metu ir iš medžio išbarstė žvirblius. Pasėkmės menkos – apgadintas sparnas.
Po merginų vietą slalomo trasoje užėmė RWD, galine ašimi varomų automobilių vairuotojai. Čia itin gausią delegaciją surinko Radviliškis. Daugiau kaip pusę šios klasės dalyvių sudarė įvairiais BMW modeliais apsiginklavę vietos gyventojai.
RWD įskaitos dalyviai buvo patys nepavyzdingiausi, mat dažnas iš jų trasoje pasiklysdavo ir konfigūracijos neįveikdavo. O laimėtoju šioje BMW klase vadinamoje RWD įskaitoje nugalėjo visai ne BMW, o „Mazda MX-5 Miata“ vairavęs vilnietis Anton Abragimovič. Jis Mažiau nei trimis sekundėmis įveikė Justą Čerkasą ir septyniomis – Dovidą Najų.
FWD klasėje sublizgėjo jaunių įskaitoje trečią vietą užėmęs Klaudas Bučinskas. Džiūnant trasai ir didėjant greičiams šis jaunasis sportininkas kliudė bortą, sulenkė galinį tiltą, tačiau net ir kreivu ratu grįžęs į finišą užfiksavo geriausią savo tos dienos rezultatą, garantuodamas sau pergalę šioje klasėje.
Vos kiek daugiau nei 2 sekundėmis nuo lyderio atsliko ir antrą vietą iškovojo Artūras Kupčius su daugelį nustebinusia „Renault Megane Coupe“. Trečią poziciją pelnė jaunių klasėje nugalėjusio Augustino Baltramiejūno tėtis Darius.
Laisvojoje klasėje savo jėgas išmėgino net 29 dalyviai. Dar vieną taurę iš Radviliškio į Kauną išsivežė Igoris Aleksejevič, kuriam ir laisvojoje klasėje nebuvo lygių. Antro laiko autoriumi tapo Mindaugas Šimkevičius su „Honda Civic“, o trečią vietą pelnė Tautvydas Tarbūnas, vairavęs dešiniavairį BMW.
Beje, tik 0,06 sekundės nuo trečiosios vietos atsiliko Anton Abragimovič, kuris triumfavo RWD įskaitoje.
Po varžybų taip pat buvo apdovanoti ir trys pilotai, kurių rezultatai buvo geriausi tądien absoliučiai. Geriausią dienos važiavimą atliko Igoris Aleksejevič, kiek lėtesnis buvo Mindaugas Šimkevičius, o trečią rezultatą absoliučiai parodė Klaudas Bučinskas. Visi prizininkai apdovanoti degalinių tinklo „Apsaga“ 30 litrų degalų kuponais.
Penkių etapų Lietuvos slalomo čempionatas į Radviliškį dar sugrįš. Rugsėjo 9-ą dieną čia bus surengtas priešpaskutinis, ketvirtasis etapas.