Lietuvos slalomo čempionato varžybos yra kiek netradicinės, mat per dieną dalyviai po du kartus turi įveikti ne vieną, o dvi trasas. Dar vienas svarbus faktorius – visi keturi važiavimai yra įskaitiniai, tad kiekviena klaida kainuoja brangiai.
Būtent šios sudedamosios dalys ir leidžia įsitikinti, kuriam sportininkui geriausiai sekasi kovoti su įtampa ir išlaikyti tikslumą iki paskutinio bazės užfiksavimo.
Dalyviai buvo suskirstyti į keletą klasių pagal tai, kuria ašimi varomi jų automobiliai. Taip pat atskirose įskaitose varžėsi merginos ir jauniai.
Varžybose netrūko ir techninių incidentų, kuomet neapskaičiavę savo ir automobilių galimybių dalyviai kontaktavo su šaligatviais. Vieniems tai baigėsi tik prakirstomis padangomis ir nubrozdintais ratlankiais, kitiems kainavo sulankstytas pakabos dalis.
Pertraukos po dviejų važiavimų metu Vienybės aikštėje žiūrovai ir dalyviai galėjo grožėtis „stunt ride“ šou. Su fizikos dėsniais prasilenkiančius triukus „Kawasaki“ motociklu demonstravo Virgilijus Dikšas.
Kiek vėliau estafetę perėmė šoninio slydimo varžyboms paruoštas BMW, po kurio variklio dangčiu alsavo keturių litrų variklis. Po šio šou varžybos buvo pratęstos – dalyviams reikėjo įveikti antrąją trasą, kuri daugumai pasirodė gerokai sudėtingesnė nei pirmoji. Ypač sunkiai sekėsi tiems, kurie vairavo kiek ilgesnius automobilius, mat kai kurios trasos vietos nepasižymėjo didele erdve.
AWD įskaitoje geriausią rezultatą pademonstravo ir jokių laiko baudų negavo bei nugalėjo panevėžietis Marius Zakas su „Subaru Impreza“. Antrąją vietą laimėjo Šiaulių atstovas Nerijus Petrauskis su dyzeliniu „Audi“.
Jis lyderiui pralošė 12 sekundžių. Trečios vietos prizininku tapo Dalius Draugelis, kuris startavo Mariaus Zako „Subaru“ automobiliu.
Moterų įskaitoje dešimties sekundžių persvara nugalėjo ir greičiausia dienos vairuotoja tapo panevėžietė Neringa Mačijauskienė. BMW vairuotoja antroje vietoje paliko Gintarę Gegieckaitę, lenktyniavusia skolintu „Mitsubishi Colt“ automobiliu. 18 sek. Gintarei nusileido Samanta Malinauskaitė, sėdusi prie „Subaru Impreza“ vairo.
FWD klasėje itin tikslų ir pavyzdinį vairavimo pademonstravo vilnietis Justas Eimontas. Seną, bet itin konkurencingą „Peugeot 205 GTI“ vairavęs sportininkas nė karto neklydo ir užsitikrino nugalėtojo taurę. Jam penkiomis sekundėmis nusileido panevėžietis Klaudas Bučinskas. Trečiosios vietos taurė taip pat iškeliavo į Panevėžį. Ją išplėšė Mantas Petrovas su „Seat Ibiza“.
RWD įskaitoje niekam šansų nepaliko panevėžietis Darius Jakštonis. Nuolatinis slalomo varžybų dalyvis nors ir klydo versdamas trasą žyminčius kuoliukus, tačiau parodytas tempas jam leido laimėti net ir gavus baudų.
„Honda S2000” vairavęs sportininkas net devyniomis sekundėmis aplenkė Darių Kutavičių, atstovavusį Radviliškiui. Trečiosios vietos taurė iškeliavo taip pat į Panevėžį. Ją iškovojo nuo antrosios vietos prizininko vos ketvirtadaliu sekundės atsilikęs Dalius Draugelis su „VAZ 2101”.
Laisvojoje klasėje dar vieną titulą iškovojo Justas Eimontas su „Peugeot“. Antrąją taurę laimėjo jam nusileidęs Marius Zakas. Kiek mažiau nei viena sekunde nuo antrosios vietos prizininko atsiliko ir dar vieną taurę laimėjo Mantas Petrovas.
Po visų klasių važiavimų varžybas organizavęs Pakruojo automobilių sporto klubas surengė ir finalinius važiavimus. Jų metu dalyviams vėl reikėjo įveikti abi trasas.
Į kovą dėl pagrindinio prizo – Linkuvos taurės prie starto stojo keturi, absoliučiai greičiausi dalyviai.
Lemiamam mūšiui išsirikiavo Justas Eimontas (Peugeot 205 GTI) , Klaudas Bučinskas (Mitsubishi Colt), Marius Zakas (Subaru Impreza) ir Darius Jakštonis (Honda S2000).
Nugalėtoju čia tapo vilnietis Justas Eimontas su „Peugeot 205 GTI”. Tiesa, jo persvara prieš antrąjį laiką parodžiusį Klaudą Bučinską buvo mažesnė nei akimirksnis. Panevėžiečio ir vilniečio dvikovoje vos 0,08 sek. pranašumu laimėjo Justas Eimontas.