Abu Dabio lenktynės nebuvo labai jau įdomios, o jų nugalėtojas Lewisas Hamiltonas („Mercedes“), turbūt, nuobodžiavo didesnę jų dalį, nejausdamas jokio pasipriešinimo iš varžovų savo 11-osios pergalės šiame sezone link.
Tuo tarpu už jo finišavę Maxas Verstappenas („Red Bull“) ir Charles Leclercas („Ferrari“) turėjo įdomesnių nuotykių, ypač lenktynių pirmoje dalyje, kuomet Maxui pavyko agresyviu ir drąsiu manevru aplenkti Charles‘ą.
Įvykiai lenktynėse
Pačios lenktynės prasidėjo kiek kurioziškai – net trečdalį varžybų neveikė sistema, nustatanti atstumą tarp pilotų prieš DRS zonas, tad šie negalėjo naudotis šia sistema. Bet ir vėliau, DRS jau funkcionuojant, nieko labai ypatingo lenktynėse nevyko, o veiksmas pagyvėjo tik paskutinių 10-15 ratų metu:
- sparčiai rikiuotę kilo ir, mano galva, geriausiai lenktynėse pasirodė Sergio Perezas („Racing Point“), paskutiniame lenktynių rate išplėšęs 7-ą poziciją iš Lando Norriso („McLaren“),
- taip pat paskutiniame rate, aplenkęs Nico Hulkenbergą („Renault“), paskutinę vietą taškuose pelnė Carlosas Sainzas („McLaren“),
- kiek anksčiau Sebastianas Vettelis („Ferrari“), lėkęs maždaug 1 sek. per ratą greitesniu tempu, pasivijo ir aplenkė Alexą Alboną („Red Bull“).
Hulkas
Nico Hulkenbergas atsisveikino su „Formule-1“. Apmaudu, bet vokiečiui, 2010-aisiais debiutavusiam „Williams“ komandoje, karjeros metu taip ir nepavyko užlipti ant podiumo. Tiesa, Nico turi vieną „pole“ poziciją, iškovotą besikeičiančiomis sąlygomis 2010 m., Brazilijoje.
Iki F-1 pilotas demonstravo puikius rezultatus – tapo čempionu „A1 GP“ serijoje, nugalėjo Europos F-3 ir GP2 (dabartinė „Formulė-2“) čempionatuose, tačiau patekęs į F-1, deja, pasirinkdavo vis ne tas ekipas ir nesugebėjo patekti į TOP-komandą.
Tiesa, 2015-ais Hulkenbergui pavyko nugalėti „LeMans“ ištvermės lenktynėse, bet ir tas faktas nepadėjo jam pasukti F-1 karjeros pozityvesne linkme.
Savo planų naujam sezonui Hulkenbergas dar neatsikleidžia. Jo teigimu, iš pradžių pilotas pailsės, „atsijungs“ nuo lenktynių pasaulio, o vėliau priims sprendimą dėl 2020 m.
Lewisas – į „Ferrari“ 2021-ais?
Prieš lenktynes pasirodė pranešimų, jog šįmet L. Hamiltonas buvo net du kartus susitikęs su „Ferrari“ prezidentu Johnu Elkannu. Po lenktynių vykusioje spaudos konferencijoje paklaustas apie tai Lewisas akivaizdžiai jautėsi nekomfortiškai, iš jo atsakymo ir gestų buvo lengvai nuskaitoma – tokios kalbos išties vyko.
Tiesa, tai dar nereiškia, kad yra kažkas sutarta, tiesiog svarstomos galimybės.
Beje, Hamiltono atsakyme, tarp eilučių buvo galima perskaityti dar šį bei tą – panašu, kad „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas nebetęs darbo ekipoje pasibaigus 2020 m. sezonui.
Kaip bebūtų, apie Hamiltono ir Wolffo ateitį sužinosime kitąmet, laukti liko nebe tiek jau ir daug.