Rezultatais džiaugiasi, bet duomenų neatskleidžia
Britų ekipa automobilį su praminta dviejų ilčių nosimi pirmą kartą viešai išbandė praėjusią savaitę Bahreine vykusiuose F-1 bandymuose. Anot N.Chesterio, surinkti aerodinaminiai duomenys rodo, kad neįprastos išvaizdos aerodinaminis elementas pasiteisino ir duoda norimos naudos.
„Žiūrint į aerodinaminius skaičius, panašu, jog viskas gerai veikia. Neketinu jums atskleisti skaičių bei informacijos apie tai, kiek mūsų manymu tokia nosis yra geresnė už standartinę žemą nosį, tačiau mes įžvelgėme didelę naudą ir neatsisakėme šios idėjos“, – pasakojo „Lotus“ technikos direktorius N.Chesteris.
Tikėjosi, kad „Lotus“ nosį kurs ir kitos ekipos
N.Chesteris prisipažino esąs nustebęs, jog nei viena kita F-1 komanda neįgyvendino tokios bolido nosies idėjos.
Dar prieš pirmuosius šiemet F-1 bandymus Jereze (Ispanija) „Toro Rosso“ komandos technikos direktorius Jamesas Key'us prasitarė, jog ekipa svarstė „Lotus“ bolido nosies idėją. Apie tokią koncepciją teigė žinojęs ir buvęs britų ekipos technikos direktorius, dabar „Ferrari“ specialistas, Jamesas Allisonas.
„Taip, esu šiek tiek nustebintas. Žinau, kad kitos komandos turėjo galimybę tokia idėją apsvarstyti gana anksti. Maniau, kad galėjo būti viena ar dvi ekipos, kurios galbūt tai įgyvendino ir išbandė. Vienas iš sunkumų, su kuriuo susiduriama kuriant tokią nosį yra jos struktūrą ir avarijos testų įveikimas. Žinoma, tokia nosis savo struktūra išsiskiria iš kitų. Užtruko nemažai laiko kol galų gale padarėme ją tokią, kokios norėjome ir įveikėme avarijos testą“, – sakė N.Chesteris.