„Lotus“ neskubės pasirinkti antrojo piloto F-1 komandai

„Lotus“ atstovų teigimu, komanda sutarties su antruoju pilotu nepasirašys tol, kol nebus išspręstos ekipos finansinės problemos.
Romainas Grosjeanas
Romainas Grosjeanas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Dabartinis komandos lyderis Kimi Raikkonenas po šio sezono nusprendė palikti britų ekipą ir kitais metais sugrįš į „Ferrari“.

„Lotus“ vadovo Erico Boullier teigimu, ekipos prioritetas dabar yra pasirašyti sutartį su naujais investuotojais.

„Norime pabaigti tai, ką norėjome parodyti Kimi. Tačiau nespėjome to padaryti laiku“, – kalbėjo „Lotus“ ekipos vadovas E. Boullier.

„Norime tai užbaigti, kadangi tai svarbu pačiai komandai. Tai suteiks finansinį stabilumą daugiau nei penkeriems metams. Įvykdę prioritetus galėsime pagalvoti apie pilotus kitų metų sezonui. Gal pasirinksime jauną pilotą, kuris atstovaus mūsų ekipai tris metus ar rizikuosime ir pasirašysime sutartį vieneriems metams ir po to žiūrėsime kas bus gero pilotų rinkoje?“

E. Boullier pridūrė, jog komandą domina geriausias sutarties kitiems metams dar neturintis pilotas.

„Norime užbaigti finansinę situaciją, jog galėtume pasirinkti pilotą ne pagal jo finansinį užnugarį. Tada jei mes būsime patraukli komanda su gera pilotų pora, rėmėjų rasime.“

„Lotus“ vadovas prasitarė, jog kol kas nemato priežasčių dėl kurių ekipa po šio sezono turėtų atsisakyti Romaino Grosjeano paslaugų.

„Jį pakeisti būtų klaida. Tačiau jis toliau turi gerai dirbti. Paskutinėse penkiose lenktynėse iš eilės Romainas demonstravo tai, ką mes norime matyti.“

„Jei jis gali gerai važiuoti penkiose lenktynėse, galės ir 10-yje. Taigi, jis ir toliau turi važiuoti taip, kaip važiavo iki šiol, kadangi jo laukia šviesi ateitis.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis