Specialisto teigimu, pernai nesėkmingai su į priekį nukreiptais išmetamaisiais vamzdžiais eksperimentavusi ekipa savo 2012 m. boliduose ketina sumontuoti prošvaisos balansavimo sistemą, kuria išlaikomas tinkamas automobilio priekio aukštis stabdant ir greitėjant, taip užtikrinant idealų sparno veikimo efektyvumą bei dar labiau sumažinant atstumas nuo dugno iki kelio dangos.
Sistema, kaip rašo kitas „Formulės-1“ apžvalgininkas Jamesas Allenas, pagrįsta hidraulika ir nėra automatinė – ją stabdymo ir greitėjimo metu turi įjungti pats lenktynininkas. Naujovę „Lotus“, G.Piolos teigimu, išmėgino dar lapkritį vykusių jaunųjų lenktynininkų bandymų metu.
Įtaiso poveikis iš dalies panašus į lanksčius „Red Bull“ ir „Ferrari“ bolidų priekinius sparnus
Įtaiso poveikis iš dalies panašus į, kaip įtariama, lanksčius „Red Bull“ ir „Ferrari“ bolidų priekinius sparnus, tiesiosiose beveik prisispaudžiančius prie kelio paviršiaus, tačiau stabdant grįžtančius į įprastą padėtį.
Naujovė taip pat šiek tiek primena 2005–2006 m. šios komandos pergales „Formulės-1“ čempionatuose, kaip manoma, lėmusią masės amortizatorių sistemą.
Pabrėžiama, kad dėl šiame sezone įsigaliosiančių naujovių – uždraudus galinio difuzoriaus apipūtimą išmetamosiomis dujomis bei sumažinus nosies aukštį – bolido priekinės dalies veikimo efektyvumas bus kaip niekada svarbus.
Pabaigai galima pridurti, kad įtaiso atitikimas taisyklėms kelia abejonių – jis gali būti palaikytas uždraustu judančiu aerodinamikos elementu. Taigi, sezonas gali vėl prasidėti vienų komandų grasinimais užprotestuoti kitų techniką.