Visos naujienos apie Dakaro lietuvius – specialioje rubrikoje.
Pirmosios atkarpos Vaidoto Žalos ekipažui šeštadienį ėjosi puikia. Jie šovė į priekį ir kurį laiką demonstravo geriausią rezultatą tarp sunkvežimių.
Tačiau paskui viskas apsivertė aukštyn kojom.
Po finišo lenktynininkas sakė, kad reikalų turėjo daug: „Pirmus kokius 150 km viskas buvo gerai. Pripratau, tempas geras, jaučiau, kad valdau situaciją nerizikuojant. Bet... labai daug krūmų, medžiai akių lygyje, naviguodamas tarp tų medžių kapoji vis didesnius krūmus.
Išmokau pamoką – kapojant krūmus po truputį kaupiasi tai radiatoriuje. Mums užsikišo radiatorius, pradėjo kaisti motoras. Iki pervažiavimo kokius 100 km pradėjome važiuoti su ribota galia. Mus pradėjo lenkti per šoną, dulkėse.
Tada padariau tokią klaidą, nepastebėjau didelės šakos, išmušėme stiklą Paulo pusėje, jis nieko nebemato, jam naviguoti sunku. Tokioje klaidžioje vietoje užblūdinome gal pusvalandį.
Žodžiu, tiek reikalų lygioj vietoj.“
Vaidotas neslėpė nusivylimo. Vis dėlto pasiekę pervažiavimą jie išsivalė radiatorių ir tuomet jau vėl galėjo lėkti.
„Kažkiek atsilošėme, bet sunki diena. Tokia mokymosi stadija. Nes kad ir kaip atrodo, kad lengvai tie krūmai kapojasi, tai arba reikia techniškai išspręsti, kad nepapultų tas šlamštas į radiatorių arba turi vengti krūmų, kabinti tik mažus.
Iš tokios menkos problemėlės išaugo krūva reikalų, kur ir nerviniesi, ir lenkia, ir dulkės. O iš pradžių taip gerai ėjosi...“, – kalbėjo V.Žala.
Jo atsilikimas nuo lyderio M.Van Den Brinko yra 22 minutės, tačiau Vaidotas tikisi, kad kituose greičio ruožuose tai pavyks kompensuoti.
„Dabar svarbiausia nepamesti galvos ir toliau važiuoti savo tempu, žiūrėti, kaip sekasi toliau. Ne tragedija, bet mokymosi fazė, kurios galbūt nesitikėjau“, – prisipažino.
Grįžo ekipažas į finišą su vienu nuleistu ratu, tačiau leisti orą padanga ėmė likus vos keliems kilometrams, tad keisti jie nestojo.
Fiziškai lengva irgi nebuvo, teko to visiems ekipažo nariams. Bet Vaidotas sako, kad viskas gerai