„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Markas Blundellas: Markas Webberis pavargo nuo F-1 politikos

Buvusio F-1 piloto Marko Blundello manymu, „Red Bull“ pilotas Markas Webberis nusprendė pasitraukti iš didžiojo sporto šių metų pabaigoje, nes pavargo nuo „Formulės-1“ pasaulyje vyraujančios politikos.
Markas Blundellas
Markas Blundellas / (newspress.co.uk nuotr.)

Brito teigimu jis puikiai suprantą australą, nes praeityje pats buvo atsidūręs panašioje situacijoje.

Priminsime, kad prieš Didžiosios Britanijos GP M. Webberis paskelbė, jog pasibaigus šių metų F-1 sezonui jis pasitrauks iš didžiojo sporto. Australas taip pat atskleidė pasirašęs sutartį su automobilių gamintoja „Porsche“, kurios garbę 2014 m. gins Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate (WEC).

„Tai tikrai nėra tas sprendimas, kurį nori priimti pats sportininkas, ypač tada, kai žino, jog jis vis dar yra greitas“, – sakė praeityje F-1 lenktyniavęs M. Blundellas.

„Manau, kad jis tiesiog pavargo nuo F-1 politikos. Nesvarbu, kad jis pilotuoja jau ne vieną titulą iškovojusios komandos bolidą. Jam joje nebuvo lengva. Nesvarbu kas parašyta jo sutartyje, šiemet Malaizijoje vykusiose lenktynėse pamatėme, kokia iš tikrųjų yra situacija komandoje.“

Būtent po įvykių Malaizijos GP metu imta vis intensyviau kalbėti apie M. Webberio pasitraukimą iš „Red Bull“ komandos ir galbūt pačios F-1. Nors minėtoji ekipa ne kartą yra viešai pareiškusi, kad su abiem savo pilotais elgiasi vienodai, daugumai F-1 sirgalių ir specialistų buvo akivaizdu, kad komanda pirmenybę teikia Sebastianui Vetteliui.

„Suprantu jo dilemą. Pasitraukęs iš F-1 po 1995 m. sezono jaučiausi nusivylęs. Tuo metu dar turėjau sutartį su komanda, kuri iki šiol dalyvauja F-1 lenktynėse. Maniau, kad kitą sezoną viskas bus gerai, tačiau paaiškėjo tai, kas manęs tikrai nepradžiugino“, – pasakojo M. Blundellas.

„Man pabodo visa ta politika, todėl nusprendžiau keltis į JAV ir lenktyniauti CART čempionate. Tai buvo didelis pokytis mano gyvenime, tačiau ten praleistas laikas buvo vienas įdomiausių mano karjeroje.“

„Ar tai buvo panašu į F-1? Ne. Nepaisant to, kad CART buvo puikus čempionatas, visada galvoje sukosi mintys, jog praeityje teko lenktyniauti su geriausiai pasaulyje pilotais, kurie pilotuoja geriausius bolidus geriausiose trasose. Kartą pabuvojęs F-1 visada jos pasiilgsi.“

M. Blundello teigimu, kitąmet M. Webberiui neturėtų būti itin sunku WEC čempionate, kadangi australui praeityje jau teko dalyvauti 24 val. Le Mano lenktynėse su „Mercedes“ komanda.

„Dabar sportinių automobilių lenktynės išgyvena pakilimą. Ar gali būti kas nors geriau nei įžengti į WEC čempionatą su „Porsche“? Po ne itin sėkmingų bandymų su „Mercedes“ Markas vis dar turi neužbaigtų reikalų.“

„Porsche“ Le Mane yra pelniusi daugiau pergalių nei bet kuris kitas automobilių gamintojas. Kompanija kitąmet tikėsis pasirodyti kuo geriau ir Markas bus vienas iš jų lyderių.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs