M.Schumacherio šeima laimėjo bylą prieš leidėją dėl DI sukurto netikro interviu

Michaelio Schumacherio (Michaelio Šumacherio) šeima laimėjo bylą prieš žurnalo leidėją už tai, kad leidinys paskelbė dirbtiniu intelektu (DI) sukurtą netikrą interviu su šiuo daugkartiniu „Formulės 1“ čempionu.
Šveicarijos Schumacher laikrodžiai. / Martial Trezzini / AP
Šveicarijos Schumacher laikrodžiai. / Martial Trezzini / AP

2023 metais Vokietijos žurnalas „Die Aktuelle“ viršelyje išspausdino M. Schumacherio nuotrauką ir žodžius: „Michaelis Schumacheris, pirmasis interviu!“

Žurnalas taip pat rašė, kad „tai skamba apgaulingai tikroviškai“, o tariamas M. Schumacheriui priskiriamas citatas sukūrė dirbtinis intelektas. „Die Aktuelle“ yra vienas iš daugelio bulvarinių įžymybių žurnalų Vokietijoje.

Šeimos atstovė spaudai Sabine Kehm (Sabinė Kem) naujienų agentūrai AP ketvirtadienį elektroniniu paštu patvirtino, kad teisiniai veiksmai buvo sėkmingi, tačiau plačiau komentuoti atsisakė.

Pranešama, kad kompensacijos suma siekia 200 tūkst. eurų.

Vokietijos žiniasklaidos grupei „Funke“ priklausantis žurnalas pernai atsiprašė M. Schumacherio šeimos dėl straipsnio ir atleido žurnalo „Die Aktuelle“ vyriausiąjį redaktorių.

2013 metais slidinėdamas Prancūzijos Alpėse per nelaimingą atsitikimą M. Schumacheris patyrė rimtą smegenų traumą. Smūgio būta tokio stipraus, kad suskilo jo šalmas. 2014 metų rugsėjį septyniskart „Formulės 1“ čempionas buvo išleistas iš ligoninės ir yra prižiūrimas savo namuose Šveicarijoje.

Po to jis nebuvo matomas viešumoje ir apie jo būklę buvo pateikta nedaug informacijos.

55-erių M. Schumacheris pasitraukė iš šio sporto 2012 metais, iškovojęs pergalę 91 „Grand Prix“ lenktynėse ir laimėjęs penkis čempiono titulus nuo 2000 iki 2004 metų „Ferrari“ komandoje. 1994 ir 1995 metais jis laimėjo dar du čempiono titulus būdamas „Benetton“ komandos gretose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis