Publiką kaitino ne tik EEDC merginos, bet ir nuostabus oras. Danguje nei debesėlio ir saulė kepino visu pajėgumu, tad žiūrovų tribūnose vaizdas buvo lyg paplūdimyje, visi stengėsi kuo daugiau kūno saulei parodyti. Tačiau čempionato dalyviams toks karštis nebuvo didelė pramoga, kaito ne tik vairuotojai automobiliuose, bet ir pačios transporto priemonės. Tačiau tai niekam nesukėlė per didelių emocijų, auksarankiai mechanikai greit išsprendė bėdas ir leido vairuotojams toliau draskyti asfaltą ir padangas.
Nuo pat pirmų treniruočių ryte buvo aišku, kad vairuotojams mūsų „Nemuno žiedo“ trasa bus didelis iššūkis. Šoniniam slydimui pritaikytoje konfigūracijoje, leidžiantis link Ąžuolo posūkio, vairuotojai pasiekdavo 200 km/val. ir didesnį greitį.
Netrūko ir incidentų. Latvis Gatis Babris su savo „Nissan“ bolidu ,neišlaikęs tinkamos automobilio trajektorijos, pirmajame posūkyje išlėkė iš trasos ir nežymiai apgadino savo automobilio galinę dalį, tačiau nepasidavė ir toliau dalyvavo varžybose. Tačiau vis dėl to liko paskutinis kvalifikacijoje ir nepateko į kitą, porinių važiavimų, etapą.
Buferiai skraidė ne tik broliams latviams, bet ir mūsų tautiečiams. Buvo ir keletas rimtesnių klaidų finaliniuose važiavimuose. Timas Simniška su „Lexus SC“ mažajame finale į paskutinįjį posūkį įlėkė tokiu negailestingu greičiu, kad paprasčiausiai nebebuvo įmanoma išvengti už posūkio esančio žvyro, kuriame įstrigo kauniečio automobilis. Nors Timui ir nepavyko pačiupti trečiosios vietos – jis pralaimėjo kovą dėl šios vietos kaimynui iš Lenkijos Pawelui Trelai, vairavusiam „Opel GT“, jo pasirodymas suteikė daug džiaugsmo žiūrovams.
Nepaisant stiprių varžovų iš visos Europos, ant nugalėtojų pakylos pirmu numeriu užlipo lietuvis Mantas Kulvinskas, nors kvalifikaciniame važiavime jis buvo penktas. Jis finalinėje porinių važiavimų kovoje pasirodė geriau nei dabartinis EEDC įskaitos lyderis Kristapas Blušas su savo BMW 3.
Kitas „Prestigio EEDC“ vyks rugpjūčio 23 dieną Vengrijoje.