Marijampolės autokroso trasoje pratęsta „Weekend Grand Race“ komandinių lenktynių epopėja

Paskutinis vasaros savaitgalis Lietuvoje ir vėl buvo kupinas įvairių automobilių sporto renginių. Vienas iš jų vyko Marijampolės autokroso trasoje. Čia surengtos jau ketvirtosios šį sezoną „Weekend Grand Race“ lenktynės. Šiemet debiutavęs renginys iškart sulaukė itin didelės sėkmės, kadangi jau ketvirtose varžybose iš eilės dalyvių sąrašas – maksimaliai užpildytas, o visų norinčių čia dalyvauti organizatoriai net nebegali priimti.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / Rūtos Nedzelskienės nuotr.

„Weekend Grand Race“ – naujas ir automobilių sporto gerbėjams išties patogus formatas. Jame dalyviai varžosi tikroje ir visus saugumo reikalavimus atitinkančioje autokroso trasoje, o lenktynes prižiūri ir joms vadovauja kompetetinga teisėjų brigada.

Šiose varžybose nereikia turėti kelis tūkstančius kainuojančio sportinio automobilio. Būtent tai ir gundo dalyvius čia startuoti, kadangi norint pajusti adrenaliną, pakanka kelis šimtus eurų kainuojančio ir tiesiog važiuojančio automobilio.

Rūtos Nedzelskienės nuotr./Varžybų akimirka
Rūtos Nedzelskienės nuotr./Varžybų akimirka

Priešingai nei kitokiose lenktynėse, „Weekend Grand Race“ varžybose lenktyniaujama tiek dėl geriausio rato įveikimo laiko, tiek dėl faktinių pozicijų finale, todėl čia veiksmo apstu visą dieną.

Šeštadienį surengtame ketvirtame „Weekend Grand Race“ etape rytas prasidėjo nuo registracijos UAB „Mantagas“ „CFMOTO“ administracinėje komisijoje. Čia dalyviams suteikti startiniai numeriai, laiko matavimo davikliai ir privalomos reklamos paketai. Po administracinės komisijos paaiškėjo, kad šiame etape ir vėl susirinko maksimalus būrys dalyvių – 39 ekipos, sudarytos iš trijų vairuotojų. Ekipažuose privalėjo būti po vieną merginą, o būtent damos ir pradėjo tiek kvalifikacinius, tiek finalinius važiavimus.

Rūtos Nedzelskienės nuotr./Varžybų akimirka
Rūtos Nedzelskienės nuotr./Varžybų akimirka

Pirmiausia visos komandos pagal laisvosiose treniruotėse pasiektus rezultatus buvo suskirstytos į tris grupes. Tuomet visų grupių bei komandų vairuotojai turėjo pademonstruoti savo sugebėjimus kvalifikacijoje. Joje buvo varžomasi dėl geriausio rato įveikimo laiko. Automobiliai trasoje važiavo vienu metu, tačiau buvo vedamos ir atskiros įskaitos – varikliais iki 1,8 litro ir virš šios ribos.

Kiek vėliau, pagal kvalifikacijos rezultatus, dalyviai buvo padalinti į tuos, kurie pateko tiesiai į finalą ir į tuos, kurie kovoti dėl patekimo į finalą turėjo paguodos važiavime. Iš paguodos finalo į pagrindinį finalą pateko trys ekipos. Šįkart paguodos finale greičiausios buvo ir kelialapius į finalą laimėjo komandos „Vietinė fauna“, „LPL Klevai“ ir „Krokas“, tačiau vėliau nė vienai iš jų nepavyko prasibrauti ant podiumo finale.

Rūtos Nedzelskienės nuotr./Varžybų akimirka
Rūtos Nedzelskienės nuotr./Varžybų akimirka

Gausiai susirinkę žiūrovai finale galėjo stebėti tikrą dramą, kadangi čia nemažai permainų įneša vairuotojų pasikeitimo strategija. Pirmosios 55 ratus trunkantį finalą čia visuomet pradeda merginos, o keistis su komandų nariais jos gali nuvažiavusios mažiausiai 15 ratų.

Tačiau kai kurios merginos suko ir daugiau ratų, siekdamos išvengti grūsties vairuotojų pasikeitimo zonoje. Tiesa, buvo ir tokių merginų, kurios daugiau ratų važiavo dėl kitos priežasties. Štai Žymantė Kranauskaitė iš ekipos „E4Racing“ pasižymi puikiu vairavimu, tad ji savo kolegoms vyrams vairą perdavė gerokai vėliau, nes vieną po kito štampavo greitus ratus.

Rūtos Nedzelskienės nuotr./Varžybų akimirka
Rūtos Nedzelskienės nuotr./Varžybų akimirka

Galiausiai finale užvirė itin įtempta kova tarp ekipų „Remapas“ ir „Coma“. Abi komandos finišavo viena netoli nuo kitos, tačiau kur kas sunkiau buvo ekipai „Boker Autolinija“. Šios komandos „Volvo“ automobilį beveik dešimt ratų finale atakavo ir vis aplenkti bandė ekipa „VTS Racing“, o vėliau ir „Vietinė fauna“, tačiau „Boker Autolinija“ pademonstravo šaltus nervus ir trečiosios pozicijos neatidavė.

Pagal kvalifikacijoje parodytus rezultatus buvo apdovanoti ir greičiausiųjų trejetukai klasėse. Iki 1,8 litro varikliais įskaitoje trečią vietą užėmė ekipa „Be stabdžių“, antri finišavo „E4Racing”, o pirmąją vietą iškovojo ekipa „ATV Fanai“. Klasėje varikliais virš 1,8 litro triumfavo „Remapas II“ ekipa, antri liko „Remapas“ atstovai, o nugalėtojais tituluota „Boker Autolinija“ trijulė.

Rūtos Nedzelskienės nuotr./Varžybų akimirka
Rūtos Nedzelskienės nuotr./Varžybų akimirka

Finalo ir kvalifikacinių važiavimų nugalėtojams ir prizininkams buvo įteiktos ne tik taurės, bet ir gausybė rėmėjų prizų. Finalo nugalėtojai – komanda „Remapas“ dovanų gavo padangų komplektą, kurį įsteigė padangų ir automobilių servisas „Euromaster“ – UAB „Ratainė“. Greičiausiems klasėse ir finale taip pat įteiktos „H2 Auto“ savitarnos plovyklų tinklo kortelės bei „Kartlandas“ dovanų kuponai. Abiejų klasių ir finalo nugalėtojai taip pat gavo ir automobilių švaros centro „Binomas“ prizus.

Kaip visada „Weekend Grand Race“ organizatoriai įsteigė ir papildomų nominacijų. Greičiausia vairuotoja tapo „E4Racing” ekipos atstovė Žymantė Kranauskaitė. Jai įteiktas „Oksana Butkutė Permanent Make Up“ prizas. Greičiausiu vairuotoju tituluotas „ATV Fanai“ ekipos lyderis Dalius Mockapetris. Jis apdovanotas įmonės „Statybų agentas“ prizu – profesionaliu įrankių komplektu.

Rūtos Nedzelskienės nuotr./Varžybų akimirka
Rūtos Nedzelskienės nuotr./Varžybų akimirka

Sportiškiausio automobilio titulą ir „Sportsman“ bei „Autotema“ dovanas laimėjo ekipa „Construction Agent“, kuriai tądien koją pakišo išvaizdžiai ir sportiškai atrodančio „Opel Corsa“ gedimai. Unikaliausiu automobiliu trasoje pripažintas komandos „Viktorma“ bolidas.

Ekipos nariai žiūrovus ir organizatorius nustebino lenktynėms pasirinkdami seną „Renault Espace“. Nors komanda neišvengė techninių problemų, tačiau įrodė, jog „Weekend Grand Race“ varžybų serija būtent ir yra skirta lenktyniauti bet kuo, kas važiuoja. Ši ekipa buvo apdovanota „Coffee Cruise“ ir UAB „Mantagas“ bei „CFMOTO“ prizais.

Rūtos Nedzelskienės nuotr./Varžybų akimirka
Rūtos Nedzelskienės nuotr./Varžybų akimirka

Organizatoriai dėkoja visiems dalyviams už aktyvumą ir partneriams už įsteigtus prizus bei pagalbą organizuojant „Weekend Grand Race“ varžybas. Šių varžybų generaliniu rėmėju tapo kompanija „Remapas“, pagrindiniu rėmėju – „VR centras“, o rėmėjų gretas sudarė „Oksana Butkutė Permanent Make Up“, UAB „Mantagas“, „Mototop“, „CFMOTO“, UAB „Lesta“, autoservisas „Autorojalis“, UAB „Autotema“, UAB „H2Auto“, UAB „Petro Metalai“, „Tentukas.lt“, „Sportsman“, UAB „Toma“ „Binomas“, „Coffee Cruise“, UAB „Statybų agentas“ ir Pakarskų šeima.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų