279 AG ir 253 Nm išvystantis 2 l darbinio tūrio variklis atrodo gerokai silpnesnis už prieš tai naudoto „Mitsubishi Lancer Evo X“ agregatą su turbiną, kuris galėjo pasigirti daugiau nei 300 AG ir dvigubai didesniu sukimo momentu, tačiau ralyje ne viską lemia galia.
Pirmų testų metu nepatikėjau, kad taip greitai galima važiuoti posūkiuose. Stabdymas irgi stulbinantis
„Tai yra šiuolaikiškesnė, tarptautinėms varžyboms labiau tinkanti ralio technika – ji leis lengviau siekti užsibrėžtų asmeninių ir komandinių tikslų. Nekantraujame naująjį automobilį pristatyti Lietuvos automobilių sporto ir ralio gerbėjams“, – sakė M. Samuitis.
Jis teigė, kad nors naujasis automobilis yra mažiau galingas už anksčiau naudotą „Mitsubishi Lancer Evo X“, jis pasižymi geresnėmis valdymo savybėmis ir yra sukurtas sportui.
„Pirmų testų metu nepatikėjau, kad taip greitai galima važiuoti posūkiuose. Stabdymas irgi stulbinantis“, – įspūdžiais dalinosi lenktynininkas.
Automobilis nustebino ne tik lenktynininką, bet ir „Wellman rally team“ komandos mechanikus. Komandos inžinierius-technikas Vaidas Glinskis neslėpė, kad visą automobilį, tik gavę, jie išardė ir vėl sudėjo bei stebėjosi, kaip greitai galima pakeisti įvairiausias dalis.
„Tai yra tikras daiktas, o ne standartinis, gatvei skirtas automobilis. Įsėdus į jį iš karto supranti, kad tu sėdi tikrame sportiniame automobilyje – skiriasi sėdėsena, daug dalykų, pvz., pedalų padėtį, galima susireguliuoti labai tiksliai, ko reikia siekiant gerų rezultatų automobilių sporte“, – kalbėjo M. Samuitis.
Naujojo automobilio kaina – daugiau nei 150 tūkst. eurų. Jo eksploatacija, lenktynininko teigimu, kainuoja maždaug 7 kartus daugiau nei „Mitsubishi Lancer Evo X“. Pavyzdžiui, galinis pusašis „Lancer X“ automobiliui kainuoja 600 eurų, o S2000 „Škoda Fabia“ – 7 500 Eur. Variklio aptarnavimas, kurį reikia daryti kas 1 200 km, kainuoja 14 000 Eur.
Iki „Škoda“ įsigijo lietuviai, ją įvairiuose Europos ralio etapuose vairavo Seppas Wiegandas ir Christianas Frankas.
„Škoda Fabia S2000“ techniniai duomenys | |
---|---|
Variklis | 1998 cm3, atmosferinis |
Galia | 279 AG |
Sukimo momentas | 253 Nm |
Cilindrai | 4, išdėstyti išilgai |
Maksimalūs variklio apsisukimai | 8 500 aps./min. |
Diferencialai | 2, mechaniniai |
Transmisija | 4 varomi ratai |
Pavarų dėžė | 6 laipsnių, sekvencinė |
Sankaba | „Ap Racing“, 184 mm |
Maksimalus greitis | 179 km/val. |
Stabdžių diskai | „Brembo“, priekiniai 355 mm (asfalto dangai) arba 300 mm (žvyro dangai) skersmens; užpakaliniai 300 mm |
Pakaba | „McPherson“ |
Amortizatoriai | „Reiger Racing System“ |
Ilgis/plotis | 3 992/1 798 mm |
Ratų bazė | 2 486 mm |
Masė | 1 200 kg |
Ratų skersmuo | 18 colių asfalto dangai, 15 colių žvyro dangai |