Britų ekipos pilotai per keturias dienas sugebėjo įveikti vos 29 ratus. Taip nutiko dėl to, jog komanda susidūrė su įvairiomis problemomis dėl kurių buvo sugaišta itin daug laiko.
„Viskas prasidėjo nuo mūsų įrangą užklupusio „Trojan“ tipo kompiuterinio viruso. Ryte vis užsidegdavo perspėjamoji ERS lemputė. Kaip paaiškėjo vėliau, tai buvo netikras pavojaus signalas. Tačiau dėl to praradome dvi valandas. Galų gale turėjome problemą su kuro sistema. Tai buvo ne „Ferrari“, o mūsų problema“, – pasakojo „Marussia“ vadovas J.Boothas.
„Antrą bandymų dieną sprendėme kitas problemas ir įveikėme 17 ratų. Tačiau penktadienį garaže praleidome beveik visą dieną, kadangi turėjome pakeisti sugedusį variklį. Paskutinę bandymų dieną susidūrėme su serija mažų problemų. Tačiau žinant, kokie sudėtingi yra naujieji bolidai, jas pašalinti užtrunka gana nemažai laiko“, – sakė J.Boothas.
Per aštuonias bandymų dienas „Marussia“ ekipos pilotams pavyko įveikti vos 59 ratus. J.Boothas tikisi, jog komandai daug geriau seksis paskutiniuose bandymuose.
„Meluočiau jei sakyčiau, kad nesu sunerimęs. Viskas gerai pagalvojus, kad dabar gali išspręsti problemas. Tačiau turi tai įrodyti. Kas liečia bolido nustatymus, prie to dar nepriėjome. Dar turėsime keturias bandymų dienas, taigi privalėsime jas maksimaliai išnaudoti“, – teigė „Marussia“ atstovas.