„Labai džiaugiuosi prisijungdama prie „Marussia“ F-1 komandos pilotų bandytojų programos“, – taip žinią komentavo M. de Villota.
„Tai fantastiška galimybė artimai dirbti su „Formulės-1“ komanda ir įgyti svarbios patirties tolimesnei karjerai, įskaitant ir galimybę vairuoti naująjį bolidą vėliau šiemet bandymuose Abu Dabyje“, – teigė ispanė.
„Prisijungsiu prie komandos ir šalia trasos, todėl nekantriai laukiu darbo kartu kitą savaitgalį pirmosiose lenktynėse. Tai tik padės įgyvendinti mano ambiciją ateityje tapti „Formulės-1“ lenktynininke“, – pridūrė ji.
M. de Villota praėjusių metų rugpjūtį išbandė 2009 m. modelio „Renault R29“ bolidą bei vėliau šiuo automobiliu atliko demonstracinį važiavimą „Formulės-Renault 3.5“ lenktynių metu.
Pilotė, 1976-1982 m. „Formulėje-1“ epizodiškai lenktyniavusio Emilio de Villota duktė, dideliais pasiekimais autosporte pasigirti negali. Pernai ispanė dalyvavo viename „Superleague Formula“ etape, kur abejose lenktynėse finišavo priešpaskutinė. Anksčiau ji lenktyniavo Ispanijos „Formulės-3“ čempionate bei startavo keleriose WTCC varžybose.
Paskutinį kartą „Formulės-1“ etape moteris važiavo 1992 m., kai vairuodama „Brabham“ bolidą į trejas lenktynes nesėkmingai bandė kvalifikuotis Giovanna Amati. Pagrindinėse varžybose yra startavusios tik Maria Teresa de Filippis (1958–1959 m.) ir Lella Lombardi (1974–1976 m.), galinti pasigirti ir puse pelnyto taško.