„Maserati MSG Racing“ komanda po nesėkmės pirmose lenktynėse ūpo nepraranda

„Maserati MSG Racing“ pradėjo naują erą „Formulės E“ lenktynėse ir startavo Meksike esančioje „Hermanos Rodriguez“ trasoje. Savaitgalio metu komanda per plauką nepateko į greičiausiųjų dešimtuką, tačiau į sezoną deda dideles viltis, rašoma pranešime.
„Maserati MSG Racing“ komanda
„Maserati MSG Racing“ komanda / Komandos nuotr.

Tai buvo debiutinės lenktynės su trečiosios kartos bolidais, todėl komandos vairuotojai Edoardo Mortara ir Maximilianas Guntheris pasisėmė neįkainojamos patirties. Nedaug trūko, kad po įtemptos kvalifikacijos sesijos abu vairuotojai patektų į dvikovų etapą. Lenktynes jie pradėjo iš 16-tos ir 17-tos pozicijų.

Kvalifikacija kovoti nesutrukdė

Užsidegus žaliai šviesai ir pradėjus pirmąsias šio sezono „Formulės E“ lenktynes, jau pirmame rate E. Mortara pakilo iki 15-tos pozicijos, kai aplenkė „McLaren“ komandos vairuotoją Rene Rastą. Tiesa, lenktynės buvo greitai sustabdytos, nes po Robino Frijnso avarijos trasoje pasirodė saugos automobilis.

Penktame rate lenktynės buvo pratęstos, tačiau tik vienam ratui. „Jaguar“ komandos pilotas Samas Birdas dėl techninio gedimo sustojo trasoje, o žalia šviesa buvo uždegta tik devintajame rate.

Po iš naujo duoto starto „Maserati MSG Racing“ pilotai aplenkė baudą gavusį Daną Ticktumą. M. Guntheris taip pat vėliau aplenkė R. Rastą, kuris pasinaudojo „Attack Mode“ režimu.

Nepasiektas finišas

Tiesa, aštuonioliktame rate nuslydo priekinė E. Mortaros bolido ašis ir jis po suktuko patyrė avariją. Lenktynininkas turėjo pasitraukti iš kovos, o M. Guntheris liko vienintelis komandos žaidėjas likusioje lenktynių dalyje.

Kaip po lenktynių pasakojo E. Mortarą, visą savaitgalį buvo sunku rasti tinkamiausią padangų slėgį šiai trasai, todėl lenktyniavimas pareikalavo labai daug pastangų.

„Šis savaitgalis nebuvo geriausias. Po pademonstruoto tempo Valencijoje buvo sunku rasti ritmą šioje trasoje. Iki pat avarijos pavyko gerai lenktyniauti ir atrodė, kad esame geroje pozicijoje tiek tempo, tiek energijos prasme. Buvo šiek tiek sunku rasti optimalų padangų slėgį, todėl nuslydusi priekinė ašis privertė išlėkti iš trasos pirmame posūkyje. Iš esmės yra keletas teigiamų dalykų, bet analizuosime duomenis atidžiau, kad suprastume, kas ir kaip įvyko bei būtume pasiruošę lenktynėms Diriyah trasoje“, – pasakojo lenktynininkas.

Solo pasirodymas

Tuo tarpu be komandos draugo trasoje likęs M. Guntheris rankų nenuleido ir stengėsi komandai iškovoti taškų. Vėlai aktyvavęs „Attack Mode“ režimą, vokietis ir paskutiniuose ratuose pagreitėjo. Galiausiai jis aplenkė „DS Penske“ komandos pilotą Jean-Eric Vergne’ą ir finišavo 11-oje pozicijoje.

„Mums kaip komandai šis savaitgalis buvo labai sunkus. Dėl aukštai esančios trasos buvo ganėtinai sunku rasti optimaliausią padangų slėgį, o tai pasijautė kvalifikacijoje. Startavome iš galo, tačiau tempas lenktynių metu buvo žymiai geresnis, o mūsų pasirinkta efektyvumo strategija –konkurencinga. Sugebėjau pakilti keletą pozicijų, bet šiek tiek pritrūko iki TOP 10. Per šį savaitgalį surinkome daug duomenų, todėl dabar turime dirbti ties jais, orientuotis į progresą ir grįžti į Rijadą greitesniais“, – po finišo kalbėjo „Maserati MSG Racing“ komandos pilotas.

Kitos „Formulės E“ lenktynės vyks sausio 27-28 dienomis Saudo Arabijos sostinėje Rijade, UNESCO saugomoje Diriyah vietovėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų