Maxas Verstappenas gali pereiti į „Mercedes“ ir pakeisti Lewisą Hamiltoną?

Kai paaiškėjo L.Hamiltono susitarimas su „Ferrari“, daugelis neteko žado. Juk Lewisas ir „Mercedes“ ženklas atrodė neatsiejami. Tačiau dabar ir Maxo Verstappeno bei „Red Bull“ situacija tampa vis keistesnė. Ir iš dalies čia gali būti kalti kaltinimai netinkamu elgesiu su moterimi, pateikti Ch.Horneriui, komandos vadovui.
Maxas Verstappenas Brazilijos GP sprinte
Maxas Verstappenas Brazilijos GP sprinte / Imago / Scanpix nuotr.

Leidinys „AMuS“ pasidalino informacija, kad Maxas Verstappenas šiuo metu yra realiausias kandidatas kitąmet „Mercedes“ komandoje pakeisti Lewisą Hamiltoną bei tapti George'o Russello komandos draugu.

„Ford“ bei Adrianas Newey taip pat akylai stebi „Red Bull“ situaciją dėl pastarųjų skandalų, prideda „AMuS“.

„Formulės-1“ veteranas bei ilgametė „Red Bull“ komandos dalis Helmutas Marko nepaneigė gandų dėl potencialaus Verstappeno išvykimo po šio sezono.

„Galiu pasakyti tik tiek: aš neužstosiu Maxui kelio“, – situaciją „F-1 Insider“ dienraščiui komentavo 80-metis austras.

„F-1 Insider“ taip pat atskleidė, kad Maxas Verstappenas savo kontrakte su „Red Bull“ turi išėjimo galimybę. Ji įsigaliotu, jeigu komandą paliktų H. Marko.

Viskas prasidėjo nuo Ch.Hornerio skandalo

Visos spekuliacijos prasidėjo nuo Christiano Hornerio. Britas buvo išteisintas po seksualinio priekabiavimo įtarimų, tačiau Maxo tėvas Josas sukilo prieš jį. Viešumoje buvęs lenktynininkas kone tiesiogiai prašė Hornerio atsistatydinimo, norint išlaikyti ramybę „Red Bull“ komandoje.„Times“ teigė, kad J. Verstappenas savo kolegų būryje buvo užsiminęs apie potencialias Maxo permainas karjeroje. Jis po Bahreino GP buvo susitikęs su „Mercedes“ vadovu Toto Wolffu, rašo F1.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis