„McLaren“ komanda neturi pagrindinio rėmėjo nuo 2013 m. galo, kuomet baigėsi rėmimo sutartis su „Vodafone“.
R. Denniso teigimu, ekipų biudžetai dabar yra tokie dideli, jog pasaulyje nėra tokių kompanijų, kurios galėtų padengti didžiają jų dalį.
„Pagrindinio rėmėjo koncepcija „Formulėje-1“ tapo istorija. Pagrindinio rėmėjo pinigai turėtų sudaryti 40-50 proc. komandos biudžeto. Tačiau tie biudžetai tapo tokie dideli, jog jokia kompanija nesutiks mokėti tiek daug pinigų. Taigi ekipai nebelieka nieko kito, kaip išdalinti viską į kelias dalis ir tikėtis, kad atsiras kelios kompanijos, kurios norės prisijungti prie komandos“, – pasakojo R. Dennisas.
„Ar turime vietos didesnėms kompanijoms? Taip. Tačiau realybė dabar yra tokia, jog esame visiškai kitokioje pozicijoje.“
Brito teigimu, jis nenuleidžia rankų surasti komandai vieną ar kelis rėmėjus, kurie būtų pasiryžę už reklamą sumokėti dideles sumas pinigų.
„Mes neatsisakėme idėjos pritraukti dideles sumas pinigų. Tačiau mes nenorime, kad ant mūsų bolido atsirastų didelių kompanijų logotipai už mažą kainą. Jaučiuosi taip, lyg būtume „Manchester United“ komanda, kuri ne itin gerai sužaidė ir čempionate nusirito keliomis pozicijomis žemyn. Aš vis dar manau, kad esame „Manchester United“ ir galime pasiekti tikrai gerų rezultatų. Tokiu atveju galėtume sakyti: „Ar remsite mus? Mes vis dar esame „Manchester United“.“ Ko nereikėtų daryti, tai pradėti pasirašynėti sutarčių, kurios už reklamą atneš mažas sumas pinigų.“