Būtent kitais metais visos čempionate dalyvausiančios komandos naudos naujus 1,6 l V6 tipo turbokompresorinius variklius. Kol kas niekas nežino, kurio gamintojo motoras kitąmet bus geriausias.
M. Whitmarshas baiminasi, jog vienam iš gamintojų nesukūrus gero variklio ir nesudarius galimybių jam pasivyti konkurentus, ateityje gali sumažėti motorų gamintojų skaičius.
„Nerimaujame dėl to, jog tai gali tapti variklių lenktynėmis. Jei vienas iš gamintojų metų pradžioje neatliks gerai savo darbo ir neturės galimybės tapti konkurencingu, yra nemaža tikimybė, jog F-1 jis ilgai neužsibus“, – kalbėjo „McLaren“ ekipos vadovas M. Whitmarshas.
„Sportui tai nebūtų gerai. Dabar daug spėliojama, kurio gamintojo variklis kitąmet bus geriausias. Palaukime ir pamatysime. Tačiau sportas turi būti pasiruošęs atitinkamai reaguoti.“
„Praradome vienintelį nepriklausomą variklių gamintoją „Cosworth“. Greičiausiai taip nutiko dėl to, jog gerai neatlikome darbo.“
„Turime gerai dirbti ir sporte išlaikyti kuo daugiau gamintojų. Jie atneša ne tik daug pinigų, bet ir stabilumo šiam sportui.
Taigi, turime pasirūpinti, jog esant tam tikrai situacijai reaguotume atitinkamai.“
Priminsime, jog „McLaren“ 2014 m. naudos „Mercedes“, o 2015 m. – „Honda“ variklius.