Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„McLaren“ nepasinaudojo teise pratęsti sutartį su „Mercedes“

„McLaren“ ekipa nepasinaudojo teise pratęsti sutartį su „Mercedes“ dėl šio gamintojo variklių naudojimo 2015 m. Taip teigiama vokiečių žurnale „Auto Motor und Sport“.
„McLaren“ ekipos vadovas Martinas Whitmarshas
„McLaren“ ekipos vadovas Martinas Whitmarshas / „Scanpix“ nuotr.

Šiemet jau ne kartą buvo kalbėta apie tai, jog po poros metų į F-1 kaip motorų tiekėja ketina sugrįžti „Honda“. Panašu, jog britų komanda yra pasiryžusi kitų metų gale užbaigti ilgai trukusią partneryste su „Mercedes“ ir pasirinkti japonų variklius.

„AMuS“ žurnale rašoma, jog „McLaren“ turėjo galimybę pratęsti sutartį su vokiečių gamintoju iki balandžio mėnesio galo, tačiau ja nepasinaudojo.

„McLaren“ ekipos vadovas Martinas Whitmarshas Ispanijos GP metu atsisakė komentuoti vokiečių žiniasklaidoje pasirodžiusius pranešimus ir nenoriai kalbėjo apie 2015 m.

„Diskusija apie 2015 m. vyksta tik tarp manęs ir „Mercedes“, bet ne su žiniasklaida“, – pareiškė „McLaren“ ekipos vadovas.

„Žinoma, prieš 2015 m. sezoną aš būtinai su jumis apie tai pasikalbėsiu.“

Vokiečių žurnale teigiama, jog „McLaren“ ekipa nuo 2015 m. „Honda“ variklius gali gauti nemokamai. Priduriama, kad susidomėjimą japonų motorais išreiškė „Sauber“ bei „Lotus“ komandos.

Kalbant apie kitų metų sezoną, M. Whitmarshas pabrėžė, jog vienas iš iššūkių, su kuriuo 2014 m. susidurs F-1 komandos, tai naujų variklių kainos.

„Visi itin stengiasi dėl naujų variklių. Manau, jog didžiausia problema yra jų kaina. Tai rimtas iššūkis šiam sportui. Visi nori ir toliau likti čempionate. Turime pasirūpinti, jog kitais metais visos ekipos galėtų sau leisti įsigyti ir turėtų naujus variklius.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos