„Visos mūsų pastangos sukoncentruotos į šių metų bolido perpratimą, o ne praėjusių metų automobilio sugrąžinimo galimybės svarstymą. Mes tikime, kad galime išspręsti problemas“, – pareiškė specialistas.
„Dabar turime intensyviai dirbti prie šio bolido. Mes žinome, kad jis turi didelio potencialo sričių. Mes žinome ir tai, kad jis potencialiai turi daugiau prispaudžiamosios galios nei pernykštis automobilis. Mes turime tik jį perprasti ir prieiti (prie pajėgumo – red. past.).“
„Mums visiems praeityje yra pasitaikę bolidų, iš kurių buvo sunku išspausti pajėgumą, nors kai kurie jų rodikliai ir būdavo gana įspūdingi. Šis automobilis yra sudėtingas šia prasme, mes turime prie jo dirbti, jį perprasti ir ištaisyti problemas.“
Tiesa, M. Whitmarshas pripažino, kad „McLaren“ inžinieriai vis dar nėra tikri, kokios iš tiesų konkrečiai yra pagrindinės MP4-28 bolido problemos.
„Manau, kad po tokio savaitgalio pasakyti, kad mūsų inžinieriai yra užtikrinti, būtų pernelyg stipru. Nepaisant to, mes tikime tuo, ką galime padaryti kaip komanda. Esu tikras, kad tai pasieksime.“
„Tai greičiausiai neįvyks taip greitai, kaip man to norėtųsi, tačiau aš juos raginsiu tai padaryti.“
Specialistų nuomone, „McLaren“ būtų gana lengva sugrįžti prie pernykščio MP4-27 automobilio. Komandai tereiktų sustiprinti priekinį sparną, o griežtesni avarijos bandymai taip pat nesukeltų problemų – ekipa, panašu, ankstesnio modelio bolidą jau yra šiemet pritaikiusi.