„Reikia pasakyti, kad „McLaren“ stipriai prasiveržė į priekį, nukopijavusi mūsų išmetimo sistemą, - pareiškė „Red Bull Racing“ techninio departamento vadovas Adrianas Newey, dalyvavęs Britanijos Karališkojo autoklubo ceremonijoje, kur jam buvo įteiktas „Segrave Trophy“ apdovanojimas. – Tačiau svarbiausia, kad ši komanda ir toliau greitai progresuoja. Esu tikras, tam ji dės visas pastangas.“
Per priešsezoninius bandymus „McLaren“ nepadarė įspūdžio, o jos lenktynininkai, Lewisas Hamiltonas ir Jensonas Buttonas, skundėsi, kad naujas MP4-26 nepasižymi nei greičiu, nei patikimumu. Tačiau per gana trumpą laiko tarpą po bandymų Barselonoje iki Australijos savaitgalio komanda paruošė naują išmetimo sistemos versiją ir dugną, pakeisdama jais sudėtingas konstrukcijas, kurios nepasiteisino bandymų metu.
Adrianas Newey: „Manome, kad mūsų naujovė yra efektyvi. Atrodo, tą patvirtino ir „McLaren“. Tam tikra prasme, mums malonu, tačiau bus apmaudu, jeigu dėl to jie mus aplenks.“
Sebastianas Vettelis įtikinamai laimėjo lenktynes Melburne, nors jo bolide nebuvo KERS sistemos, kuri suteikia bolidui papildomo greičio. Anot Newey, kitą savaitę Malaizijoje „Red Bull“ tikisi naudoti šią sistemą, kurią naudoja visos stipriosios komandos.
„Jeigu pajusime, kad KERS pakankamai patikima, tai pabandysime ją išbandyti lenktynių metu, - pasakė jis. – Šį sprendimą turėsime priimti Sepange penktadienį vakare. KERS suteikia pranašumo starto metu. Todėl net jei stovite pirmoje eilėje, nenaudojant šios sistemos, yra rizika, kad jus gali aplenkti dar iki pirmo posūkio.“