Komandos tikslas – sumažinti stovėjimo keičiant ratus laiką iki lygiai 2 sekundžių ir užtikrinti nuolatinį tokio lygio palaikymą. Šiemet greičiausio šios ekipos atlikto aptarnavimo trukmė buvo 2,3 sek.
„Šią žiemą būsime tikrai užsiėmę. <…> Mūsų tikslas kitais metais – dviejų sekundžių sustojimai. Tikėjomės tai pasiekti jau šiemet. Mums tai įmanoma“, – pareiškė S. Michaelas.
„Mūsų tikslas tai pasiekti per žiemą. Dviejų sekundžių sustojimai turi tapti įprasti, o ne blykstelėjimai. Tam reikia žmonių ir įrangos. Kitiems metams esame paruošę įrangos naujovių, tačiau ir visas mūsų pasiruošimas pirmosioms lenktynėms visiškai skirsis nuo šių metų.“
„Red Bull“ keleriose paskutinėse lenktynėse mus buvo tikrai paviję. Jie tikrai kai ką pakeitė, kad tai pasiektų. Aš žinau, ką jie padarė.“
„Esmė ne sustojimo laikas. Kai Hockenheime pagerino rekordą, (džiaugėmės – red. past.) ne dėl jo, o dėl to, kad to dėka atsidūrėme priekyje Vettelio. Kai vyksta tokia artima kova ir viską gali lemti 50 milisekundžių, sustojimai turi didelę reikšmę lenktynių baigčiai. Sutapyta pusė sekundės yra itin svarbi.“