Kol kas neaišku, kokiu principu veiktų paskutinį etapą laimėjusios komandos įtaiso versija. „Mercedes“ atveju oro srautas, manoma, keliauja per visą bolido ilgį tarp galinio ir priekinio sparnų, o „Lotus“ sprendimo atveju oras nukreipiamas iš kiaurymių šalia viršutinės variklio aušinimo angos.
Dviguba DRS, kuri nuo kitų metų sezono „Formulėje-1“ bus uždrausta, suteikia galimybę bolidu pasiekti dar didesnį maksimalų greitį tiesiosiose ir sumažinti jo pasipriešinimą orui. Daugiausiai naudos toks įtaisas suteikia kvalifikacijoje, kur jo naudojimas nėra ribojamas.
„Mercedes“ dvigubą DRS naudoja nuo sezono pradžios, o „Lotus“ tokią sistemą kol kas bandė tik treniruotėse, tačiau nuo šio savaitgalio Belgijos GP etapo ketina įtaisą pradėti naudoti ir lenktynėse.