Mechanikai Palangos trasoje skubėjo ne gaisro gesinti...

Penktadienio vidurdienis „Aurum 1006 km lenktynių“ miestelyje iš tiesų karštas. Ne tik todėl, kad Palangoje spindi saulė, skleisdama 24 C laipsnių šilumą, rašoma pranešime.
Mechanikų bėgimas „Aurum 1006 km“ lenktynėse
Mechanikų bėgimas „Aurum 1006 km“ lenktynėse / V.Pilkausko nuotr.

Čia įvykis veja įvykį, o kai lenktynių programoje įsivyravo trumpa pertraukėlė, spręsti tarpusavio ginčo ėmėsi komandų mechanikai.

Per 21 metus, kiek gyvuoja šios lenktynės, tradicinis mechanikų 1006 metrų bėgimas tapo neatsiejama viso renginio dalimi. Šįsyk jis vyko karštu oru, todėl mechanikus labiau žavėjo dalinai atnaujinta trasa.

Beje, į bėgikų kompaniją įsitraukė ir vienintelė mergina – estų „Joujaam“ komandos mechanikė pamėgino mesti iššūkį vaikinams, tačiau turėjo pripažinti, kad šį sykį jie buvo greitesni. Tačiau gal tai bus stimulas organizatoriams į mechanikų būrį įtraukti daugiau dailiosios lyties atstovių, kurios taip pat varžytųsi ir 1006 m bėgime.

Finišo liniją pirmas kirto „Porsche Baltic“ ekipos mechanikas Augustinas Baltramiejūnas. Tai nebuvo netikėta, nes Augustinas nuo pirmų metrų buvo bėgimo lyderis, o pergalę jis pakartojo po dvejų metų pertraukos – analogiškų lenktynių nugalėtoju jis buvo tapęs 2018 metais.

„Iš kur tu finiše išdygai“, – varžovo klausė Modestas Petraška. „Dynami:t Energy by Baltic Petroleum“ komandos mechanikas tik paskutiniuose metruose turėjo pripažinti, kad finišo spurtui daugiau jėgų išsaugojo Marius Dambrauskas („Kauno technikos kolegija – Milsa“). Mariui atiteko antra vieta, o Modestas liko trečias.

Pagrindinėje renginio scenoje apdovanotiems mechanikams taures įteikė varžybų organizatorius Darius Jonušis, visiems prizininkams atiteko „Kekava“ dovanų rinkiniai, o nugalėtojas gavo ir specialų „Aurum“ prizą – 100 porcijų ledų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis