Pasyvi konstrukcija, pagrįsta hidrauline sistema sujungtomis skirtingų ašių pakabomis, padeda išlaikyti pastovią automobilio provėžą tiek stabdymo, tiek įsibėgėjimo metu bei įveikiant posūkius. Taip geriau veikia bolido aerodinamika ir padangos.
„Mercedes“ prie šios sistemos dirbo daugelį metų ir ją naudojo dar pernai, tačiau proveržį šioje srityje, panašu, pasiekė tik dabar. „Lotus“, specialistų duomenimis, taip pat turi nemažą įdirbį tokios konstrukcijos tobulinime.
Baiminamasi, kad ši techninė naujovė „Formulėje-1“ gali sukelti naujas išlaidavimo varžybas. Tiesa, „Mercedes“ komandos vadovas Rossas Brawnas sujungtų pakabų konstrukcijos kainos ir svarbos nesureikšmina.
„Nuo pat to laiko, kai buvo išrasti F-1 bolidai ir suprasti aerodinamikos veikimo principai, visada buvo ieškoma kompromiso tarp pakabos ir aerodinamikos veikimo“, – aiškino specialistas.
„Norisi bolido su gera amortizavimo sistema, tačiau negali sau to leisti, nes tai pernelyg kenkia aerodinamikos veikimui.“
„Taigi, kiekvienais metais, kiek dirbu F-1, visuomet siekiau idealaus balanso tarp pakabos ir aerodinamikos veikimo. Šie metai – ne išimtis“, – patikino britas.
„Manau, kad kol kas pernelyg anksti daryti išvadas (apie tokios sistemos įtaką – red. past.). Nežinau, ar jau aiški rikiuotės eilės tvarka. Nežinau, ką daro kitos komandos.“
„Manau, kad palyginti su pernai, tobulindami bolidą pasiekėme gerą pažangą, tačiau labai sunku įvertinti tai, ką daro kiti, kodėl jie tai daro, ir kokią įtaką tai daro jų pajėgumui.“
„Mes patobulėjome daugelyje sričių, dėl to šiemet ir pasiekėme pažangą. Ji nepakankama, tačiau tai vis tiek pažanga.“