Po keletą mėnesių trukusios kritikos dėl šių metų padangų, jų tiekėja „Pirelli“ nusprendė imtis tam tikrų priemonių ir nuo Kanados GP visoms ekipoms tiekti patvaresnes padangas. Tai buvo gera žinia tokioms komandoms, kaip „Red Bull“ ir „Mercedes“. Pastarosioms kol kas sunkiai sekasi perprasti italų produkciją. Vis dėlto minėtosioms ekipoms teks ieškoti kitų problemos sprendimo būdų, kadangi tarptautinė automobilių federacija (FIA) praėjusią savaitę pareiškė, jog „Pirelli“ gali atlikti tik minimalius pakeitimus, kad būtų užtikrintas pilotų saugumas.
„Mercedes“ autosporto direktoriaus Toto Wilffo teigimu, tai, jog pakeitimai bus minimalūs – ne bėda.
„Jei turi problemų su padangomis, negali tikėtis, jog FIA priims sprendimą tavo naudai“, – sakė austras.
„Štai kodėl „Lotus“ ir „Ferrari“ nenorėjo, kad būtų pakoreguotos padangos. Viena iš kritinių problemų yra saugumas. Matėme sproginėjančias padangas. Nė vienas nenorime turėti problemų su saugumu.“
„Kol padangos bus saugios, aš, kaip sportininkas, galiu pareikšti, jog mes priversime bolidą gerai dirbti su šiomis padangomis. Kol kas nerimauju tik dėl saugumo.“
T. Wolffo teigimu, šiemet ne kartą darbinio krūvio neatlaikiusios galinės padangos buvo viena iš priežasčių, dėl kurių „Pirelli“ nusprendė imtis atitinkamų priemonių ir veiksmų.
„Tai „Pirelli“ pagrindinis tikslas pademonstruoti kokios yra jų padangos. Dalis viso to yra greitis ir saugumas. Manau „Pirelli“ nori pasirūpinti, kad daugiau nepamatytume sproginėjančių padangų. Jie sprendžia problemą nepadėdami nei vienai komandai.“