Tiesa, nepaisant puikaus pasiekimo Europos GP lenktynėse, ekipa ir lenktynininkas, automobilių gamintojo atstovo teigimu, vis dar nesidera dėl tolimesnės ateities po šio sezono, kai baigiasi septyniskart „Formulės-1“ pasaulio čempiono sutartis.
„Tai (šis rezultatas – red. past.) svarbu. Kai duosime jam reikalingą greitą ir patikimą bolidą, bus ir daugiau apsilankymų ant pakylos“, – britų „Autosport“ pažymėjo N. Haugas.
„Jo prasti rezultatai šiemet – ne lenktynininko kaltė. Jei ne techninės problemos, jis tikrai galėjo būti surinkęs 60 ar 70 taškų. Tai būtų buvę naudinga ir jam, ir mums konstruktorių čempionate. Mes jų nepelnėme, nes dirbome blogai.“
„Nepaisant to, manau, turime teisę spausti į priekį. Kai spaudi, labiau rizikuoji nei būdamas lėtas ir patikimas. Taigi, savo trečiaisiais metais vis dar mokomės. Tačiau, atsižvelgiant į tai, kad turime gana ribotą biudžetą palyginus su kitais, mūsų atliktas darbas ir dabartinė kryptis yra geri.“
„(M. Schumacherio tolimesnė karjera) yra visiškai kitas klausimas. Apie tai su juo pasikalbėsime vėliau.“
„Michaelis yra puikus sportininkas. Tai, kad jis yra tikrai atviras ir priima net kritinius klausimus, jo antrosios karjeros metu tik dar akivaizdžiau. Jis yra tikrai harmoninga asmenybė. Tai vaikinas, į kurį galima lygiuotis, nes jis mūsų nekritikavo, nesiskundė viešai, o Valensijoje buvo nuoširdžiai laimingas.“
„Jis galėjo savęs paklausti: „Laimėjau 91 lenktynes, kodėl turėčiau būti patenkintas dabar (vien trečiąja vieta)?“ Tačiau jis buvo tikrai patenkintas. Klaidinga tvirtinti, kad jam šis rezultatas nukrito iš dangaus. Taip, likus vienam ratui iki finišo jis važiavo penktas, tačiau galėčiau jums papasakoti aibę istorijų, kiek jį ištiko nesėkmių anksčiau važiuojant penktoje vietoje. Valensijoje galėjome matyti tikrąjį jo greitį.“