Tikint L.Hamiltono žodžiais, „Mercedes-AMG F1 W09 EQ Power+“ – evoliucija to automobilio, kuris pernai pilotui padėjo išsikovoti 15 „pole“ pozicijų ir ketvirtąjį čempiono titulą.
„Praėję metai buvo fantastiški, tačiau buvo galybė dalykų, kur galėtume pasitempti. Ką mes padarėme? Pasitelkėme daugybę praėjusių metų automobilio DNR, tad naujas automobilis yra senojo evoliucija“, – L.Hamiltoną cituoja portalas formula1.com.
Anot jo, nors automobilis atrodo panašus į ankstesnių metų bolidą, tačiau variklis ir netgi kėbulas patobulinti taip, kad rezultatai būtų geresni nei pernai.
„Inžinieriai atliko fenomenalų darbą, už tai esu labai dėkingas“, – akcentavo L.Hamiltonas pabrėžęs, kad pernai teko išgyventi ir itin sėkmingų lenktynių, ir tokių, kuriose nesisekė, tad didžiausias tikslas buvo įvertinti silpnybes ir nepakartoti jų šiame sezone.
Teigiama, kad „Mercedes“ komanda patobulino bolido važiuoklę, taip pat – atnaujino jėgainę. Tai tarsi atsakas pasikeitusioms taisyklėms, kurios nurodo, kad šiemet F1 pilotai galės per visą sezoną sunaudoti tik tris jėgaines ir dvi ERS sistemas. Tokios taisyklės maždaug 40 proc. padidino darbą, tenkantį komponentams per visą sezoną, palyginus su praėjusiais metais.
Andy Cowellas, „Mercedes-AMG High Performance Powertrains“ padalinio vadovas akcentavo, kad komanda stengiasi padidinti kiekvieno komponento naudojimo laiką taip, kad nebūtų prarastos šių savybės.