Susitikę 15min.lt redakcijoje, pakalbinome beveik dviejų metrų ūgio lenktynininką. Pakalbėjome apie jo planus šiems metams, nuotykius 2012-aisiais ir galimybę jį išvysti greta praėjusių rinkimų nugalėtojo Jono Gelžinio Didžiosios Britanijos „Porsche Carrera Cup“ lenktynėse.
Į lėktuvą – su šalmu ant galvos
Dėl intensyvaus lenktynių grafiko Simas daug laiko praleidžia lėktuvuose. Dažniausiai kaip rankinį bagažą į lėktuvo saloną jis pasiima šalmą. Ir šimtus kartų tai niekam neužkliuvo – nei keliaujant į Ameriką, nei dešimtis kartų skrendant Europoje. Išskyrus vieną dieną Vilniaus oro uoste, kai personalui užkliuvo šalmo dydis. Apvalokas daiktas niekaip netilpo į rankinio bagažo dydžio normas.
„Sako, atsiprašome, su juo į lėktuvą įleisime tik papildomai sumokėjus. Supykau, pakviečiau jų vadovą. Šiam atėjus išdėsčiau situaciją. Ilgai negalvojęs jis pasiūlė į lėktuvą lipti su šalmu ant galvos! Taip ir padariau. Vienintelį kartą. Čia pat gimtinėje, Lietuvoje“, – su šypsena veide pasakoja S.Juodviršis.
Dar vienas jo pasakojimas iš „oro uostų pasaulio“ mums pasirodė įdomus. Šį kartą istorija iš Amerikos. Laimėjęs Las Vegase surengtą kartingų turnyrą, Simas namo išsiruošę su didžiausia taure rankose. Didelė ir graži taurė, be abejo, užkliuvo oro uosto personalui, kurie paprašė susimokėti už nestandartinį krovinį.
„Perspėjo, kad toks krovinukas kainuos apie 200 dolerių. Pažiūrėjau į didelę ir tikrai labai gražią taurę ir padaviau banko kortelę. Laimėta taurė, nors ir brangiai kainavusi, nusipelno mano apdovanojimų lenktynos“, – sako „Metų lenktynininiko“ rinkimų nugalėtojas.
Kartingų Sabonis. Sunkiai dirbantis Sabonis
Simas Juodviršis yra tikrai aukštas. Ir ne tik lenktynių pasaulyje, kur karaliauja mažaūgiai vaikinai. Jis aukštesnis ir už „Formulės-1“ milžiną Marką Webberį, kurio ūgis F-1 rikiuotėje yra rekordinis ir siekia 1,85 m. Šalia 1,70 m. ūgio Fernando Alonso Simas atrodytų kaip Arvydas Sabonis šalia Šarūno Jasikevičiaus. Ir lygiai kaip Sabonis, Simas eidamas pro kiekvienas duris palenkia galvą net pats to nejausdamas.
„Sunkus darbas ir treniruotės atneša pergales“, – Simas Juodviršis.
Kaip toks vaikinas prasimušė itin konkurencingame kartingų pasaulyje? Atsakymas, tiesą sakant, labai paprastas.
„Sunkus darbas lemia gerus mano rezultatus. Po nesėkmingų lenktynių neskubu kaltinti nieko kito, tik dar smarkiau treniruojuosi ir viliuosi, kad kitose lenktynėse pasirodysiu geriau“, – pasakojo S.Juodviršis.
Apie sunkų darbą, ilgas treniruotes kalbėjo ir Jonas Gelžinis. Vadinasi, abu GAZAS.LT ir „Publicum Sport“ surengtuose „Metų lenktynininko“ rinkimuose nugalėję vaikinai vadovaujasi bent jau labai panašia filosofija – gerus rezultatus lemia ne kosminis talentas, ženkliai greitesnis automobilis ar tiesiog gyvenimiška sėkmė. Pergales atneša sunkus darbas treniruotėse.
Kartingą keičia „Porsche“?
„Juta Racing“ komandos vadovas Audrius Gelžinis, kurio sūnūs varžosi Didžiojoje Britanijoje (Jonas su „Porsche“, Ignas su „Renault“), kviečia Simą išbandyti „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilio ir pasvarstyti apie galimybę jungtis prie stiprios lietuviškos komandos.
„Labai noriu išbandyti tą automobilį. Tik niekaip nerandu laiko – lenktyniaujame vos ne kiekvieną savaitgalį. Dar pridursiu, kad jei reikėtų rinktis kur lenktyniauti – kartuose ar „Porsche GB“ čempionate – pasirinkčiau kartus. Man jie artimesni, vairuotojas čia turi daug didesnę reikšmę. Tačiau žiniasklaidos skiriamas dėmesys „Porsche“ lenktynėms ir kartingams yra labai skirtingas. Ir tai verčia susimastyti“, – sako Simas Juodviršis.
Simas atskleidė ir dar vieną labai įdomų faktą – dalyvauti Britanijos „Porsche Carrera Cup“ čempionate reikalingas biudžetas yra net mažesnis už kartingų čempionato biudžetą.
Vienaip ar kitaip, nesvarbu kokį kelią Simas Juodviršis pasirinktų, GAZAS.LT vardu linkime jam niekada neprarasti užsispyrimo ir džiaugtis vis gerėjančiais rezultatais. Tikimės, kad mažytė "Metų lenktynininko" taurė nepaskęs sunkioje jo apdovanojimų lenktynoje.
Tomo Digaičio / GAZAS.LT nuotr./Simas Juodviršis su „Metų lenktynininko“ apdovanojimu rankose |