Bekelės entuziastas, LASF 4x4 komiteto pirmininkas ir tokių renginių kaip „4x4 perimetras“ bei „4x4 gladiatoriai“ organizatorius Gediminas Grigaitis vertindamas Lietuvos automobilių sportą 2012-aisiais vien tik bekele neapsiribojo.
Gediminai, kas, Jūsų nuomone, vertas geriausio Lietuvos 2012-ųjų metų lenktynininko vardo?
Nors Dakaras prasideda jau 2013-ais, vis tik šią nominaciją skiriu Benedikto Vanago ir Sauliaus Jurgelėno ekipažui. Už jų iškeltus tikslus sau, už požiūrį ir nuoseklumą, už avantiūrą gerąja to žodžio prasme. Tai galiu palyginti su šešių vyrukų, stipriai populiarių Lietuvoje, dalyvavimu „Eurovizijoje”, žinant, kad fiasko atveju - bus sumalti į miltus. Ir, tikiuosi, šioje nominacijoje juos matyti kitąmet.
O kokį lenktyninį automobilį pavadintumėt geriausiu Lietuvoje šiais metais?
„1000 km lenktynėse“ dalyvavęs ‚Aquila CR1”. Įspūdinga tai, kad šis bolidas, pilotuojamas R.Čapkausko, pagerino trasos įveikimo laiko rekordą.
Ką išskirtumėt kaip žmogų, savo veikla daugiausiai prisidėjusį prie automobilių sporto populiarinimo 2012-aisiais?
Mano nuomone šioje pozicijoje vienvaldis lyderis – Jonas Dereškevičius. Kiekvienas Lietuvos lenktynininkas yra gavęs jo pamokų. Tačiau atstovaudamas 4x4 sportą, negaliu nepaminėti Sauliaus Jurgelėno, kuris – drąsiai galiu teigti – yra geriausias šturmanas Lietuvoje, nuoširdžiai besidalinantis „šturmanavimo“ paslaptimis bei padedantis ruošti dokumentus varžyboms.
Koks jaunasis sportininkas, Jūsų nuomone, rodė didžiausią potencialą ir jau 2013-aisiais gali pradėti skinti didžiąsias pergales?
Šioje nominacijoje matau tris favoritus – jaunuosius „kartingistus“ Justą Jonušį, Gustą Grinbergą ir Kasparą Mičiūną. Jiems priklauso ateitis. Linkiu jų tėveliams nepristigti kantrybės ir pinigų.