Metų lenktynininko rinkimai. Bekelės varžybų organizatoriaus Gedimino Grigaičio nuomonė

GAZAS.LT kartu su viešųjų ryšių agentūra „vipcommunications“ tradiciškai organizuoja Metų lenktynininko rinkimus. Praėjus 2013-iesiems, klausiame autosporte gerai žinomų žmonių nuomonės: kuris lenktynininkas 2013-aisiais labiausiai pasižymėjo, kas vertas apdovanojimo už automobilių sporto populiarinimą ir koks renginys šiais metais buvo įsimintiniausias.
Gediminas Grigaitis
Gediminas Grigaitis / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

Šiandien dalinamės bekelės sporto entuziasto Gedimino Grigaičio, didžiausių Lietuvoje bekelės varžybų „4x4 perimetras“ ir „4x4 gladiatoriai“ organizatoriaus ir LASF 4x4 komiteto pirmininko nuomone.

– Gediminai, kas, jūsų nuomone, buvo geriausias lenktynininkas Lietuvoje 2013-aisiais

– Dominykas Butvilas. Nors ir nepažįstu jo, kaip sportininko, taip gerai kaip Vytauto Švedo ar Ramūno Čapkausko. Man patinka tai, kad jis – nuosekliai dirbantis sportininkas, kurio darbas duoda rezultatų. 

– O ką išskirtumėte kaip žmogų, labiausiai prisidėjusį prie automobilių sporto populiarinimo praėjusiais metais? 

– Benediktą Vanagą. Akivaizdus pavyzdys visam automobilių (ir ne tik) sportui, kaip reikia daryti „piarą“. Paradoksalu, kad Lietuvoje net nevyksta visureigių bekelės sporto čempionatas, o 4x4 sportininkai iš visų automobilininkų labiausiai garsina Lietuvą pasaulyje. Nekantriai laukiam Benedikto grįžimo iš Dakaro tam, kad galėtume susėsti apie lietuvišką čempionatą pakalbėti. Tikiuosi, kad išjudinsim šį reikalą ir Lietuvoje.

– Kokį automobilių sporto renginį įvardintumėte kaip geriausią 2013-aisiais? 

– Ralį „Kauno ruduo“. Net keista, kad tokias tradicijas turėjęs autosporto renginys prieš tai buvo numarintas. Na, gerą daiktą labai lengva atgaivinti. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis