Darius Grinbergas – kartų komandos „P1 Racing by WTR“ vadovas, „Lexus“ vairavimo akademijos vadovas, organizuojantis įvairius automobilių sporto renginius.
– Dariau, kas buvo geriausias lietuvis lenktynininkas 2014-ais?
– Džiugu, kad kasmet vis sunkiau nuspręsti, kas yra vertas geriausio lenktynininko titulo. Šiemet puikiai pasirodė Ignas Gelžinis, tapęs „Porsche“ Vidurio Europos čempionato antros vietos laimėtoju. Kaip jau įprasta, Europos kartingo trasose žibėjo Simas Juodviršis. Jauniausiu Europos Ralio kroso etapo prizininku tapo sparčiai progresuojantis Kasparas Navickas. Dominykas Butvilas taip pat apsiprato Lenkijos ralio čempionate ir, tikiuosi, kitais metais jam ten tikrai nebebus lygių.
Tačiau šiemet labiausiai išskirčiau Robertą Kupčiką. Jo pergalė „VW Castrol Cup“ sezono įskaitoje buvo tikrai įspūdinga, o pats Robertas tapo tikra Lenkijos autosporto žvaigžde.
– Kas galėtų būti vadinamas Lietuvos autosporto veidu, daugiausiai prisidėjusiu prie autosporto populiarinimo?
– Na, o šioje nominacijoje jau kurį laiką niekas nesikeičia. Kai tik kalba pasisuka apie „autosportą“ ir „veidą“, iškart tą veidą lengvai prisimeni – Benediktą Vanagą.
– Koks Lietuvoje vykęs arba lietuvių užsienyje organizuotas autosporto renginys buvo geriausias?
– Į tokio renginio statusą rimčiausiai galėjo pretenduoti Pasaulio ralio čempionatas Lietuvoje. Deja, iki geriausio autosporto renginio jam pritrūko nemažai. „Halls Winter Rally“ ir „300 ežerų ralis“ yra, matyt, kokybiškiausiai suorganizuoti renginiai, tačiau geriausiu, sukuriančiu daugiausiai šurmulio, vis dar išlieka 1000 km lenktynės Palangoje.
Penktadienį, lapkričio 14-ąją, skaitykite daugkartinio „Autoplius Fast Lap“ lenktynių serijos nugalėtojo ir „Time Attack“ varžybų specialisto Jono Poškaus vertinimą.