Kalbiname „Top Gear“ žurnalo redaktorių Renaldą Gabartą. Didelę patirtį turintis kolega žurnalistas šiais metais akylai sekė autosporto sceną. Sutikome jį ir „Omnitel 1000 km“ lenktynėse Palangoje, ir „Fast Lap“ sezono uždaryme Kačerginėje.
Renaldai, kas, tavo manymu, vertas šių metų geriausio lenktynininko titulo?
Mano giliu įsitikinimu, Jonas Gelžinis. Jis net tik greitas, bet ir itin profesionalus. Už tai ir buvo išrinktas su visais geriausiais lenktynininkais į FIA akademiją. Bet ne tik jis, o ir visa jo komanda – tikri profesionalai.
O ką rinktumėt geriausiu autosporto įvykiu?
„Halls Winter rally“. Nes šis renginys sugeba tokiu metų laiku surinkti į varžybas daugiau žiūrovų, nei surenka didžiausios krepšinio varžybos. Žiemos ralio organizatoriai nudirbo darbą, kuriam neturiu jokių priekaištų. Renginys išties puikus.
Ką pavadintumėt metų proveržiu?
„Fast Lap“ lenktynes. Šių lenktynių organizatorių begalinis entuziazmas rodo, kad žiedinėms lenktynėms nereikalingi milijonai. „Fast Lap“ – puiki alternatyvą apmirusiam Lietuvos žiedinių lenktynių čempionatui, o organizatorių entuziazmas – veda tik į gerą!
Ir, pabaigai, metų nusivylimas.
Ilgai galvojęs nusprendžiau metų „kliurka“ įvardinti kolegų latvių ekipažo pasirodymą Lietuvos žurnalistų ralyje. Martins Dzenitis ir Andris Malnieks prieš paskutinį greičio ruožą buvo pirmi, jie visa galvą lenkė kitus, tame tarpe ir mano bei Vinco Gerdžiūno ekipažą. Deja, paskutiniame lėtame, tikslaus pravažiavimo greičio ruože patyrė avariją, kurią, turbūt, lėmė nesuvaldytos emocijos. Tai – pamokanti istorija. Ralis baigiasi, kai automobilis kerta finišo juostą, ne anksčiau.