Kasparas Navickas – ralio kroso lenktynininkas, šių metų Europos čempionato S1600 klasėje užėmęs 3 vietą.
– Kasparai, kas buvo geriausias lietuvis lenktynininkas 2016-aisiais?
Pastaruoju metu matome daugybę jaunų, perspektyvių lenktynininkų kartingų sporte. Tikiuosi, jog bent daliai jų pavyks žengti tvirtą žingsnį į kitą lygį
– Norėčiau išskirti Joną Gelžinį. Jis šeštą kartą per savo karjerą ir trečią kartą iš eilės nugalėjo „ENEOS 1000 km lenktynėse“ – didžiausiose Lietuvos automobilių sporto varžybose. Tiek Jonas, tiek jo brolis Ignas yra vieni iš nedaugelio šalies lenktynininkų, į kuriuos jauni sportininkai gali žiūrėti kaip į puikų pavyzdį siekiant karjeros šiame sporte.
– Kas buvo perspektyviausias lietuvis lenktynininkas 2016-aisiais (iki 21 metų)?
– Pastaruoju metu matome daugybę jaunų, perspektyvių lenktynininkų kartingų sporte. Tikiuosi, jog bent daliai jų pavyks žengti tvirtą žingsnį į kitą lygį ir sėkmingai lenktyniauti automobilių sporte. Palaikau juos visus, todėl negalėčiau išskirti vieno vienintelio.
– Kas vertas Lietuvos automobilių sporto veido titulo, labiausiai prisidėjo sportą garsindamas šalyje?
– Natūralu, kad šiais laikais vien nuo lenktynininkų pasiekimų ne viskas priklauso. Kita sporto dalis – žurnalistai, fotografai, naujienų portalai. Jie daro didžiulę įtaką srities populiarumui ir garsinimui. Mano nuomone, būtent 15min ir žmonės, dirbantys šiame portale, pastaruoju metu daro tikrai daug, kad automobilių sporto kultūra šalyje būtų dar populiaresnė – organizuoja renginius, akcijas, skleidžia naujienas apie sportininkų pasiekimus ir direktyvas.
– Geriausias lietuviškas automobilių sporto renginys 2016-aisiais?
– Man asmeniškai geriausiais šiais metais vykęs renginys Lietuvoje – „Rallycross Challenge Europe“, surengtas Vilkyčių trasoje. Tai – bene vienintelis šios, pasaulio mastu labai populiarios automobilių sporto šakos, renginys mūsų šalyje. Norėčiau pasidžiaugti tuo ir padėkoti Kazimierui Gudžiūnui už ralio kroso populiarinimą Lietuvoje – kasmet matomas progresas tiek trasos būklėje ir kokybėje, tiek žiūrovų kiekyje, informacijos sklaidoje ir pan.
Pirmadienį skaitykite interviu su drifteriu Mantu Kulvinsku.