Renaldas Gabartas – automobilių ir autosporto žurnalistas, Lietuvos „Metų automobilio“ rinkimų komisijos narys ir straipsnių įvairiuose naujienų portaluose autorius.
– Renaldai, kas buvo geriausias lietuvis lenktynininkas 2014-ais?
– Kadangi automobilių sporte solidus biudžetas vis dažniau tampa lenktynininko talento ekvivalentu ar sinonimu, mano galva, didžiausios pagarbos nusipelno pilotas, laimintis mono klasėje. Šį sezoną daugiausia pergalių tokiomis sąlygomis iškovojo Robertas Kupčikas, triumfavęs „Volkswagen Castrol Cup“ seriale ir tapęs Lenkijos čempionu.
– Kas galėtų būti vadinamas Lietuvos autosporto veidu, daugiausia prisidėjusiu prie autosporto populiarinimo?
– Geriausias automobilių sporto „įžaidėjas“ lig šiol tebėra Benediktas Vanagas. Jo dėka ralio gerbėjai gali pamatyti, kaip trasoje atrodo „dirbantis“ WRC automobilis. Jis sugebėjo įtikinti kalną rėmėjų finansuoti „Dakaro“ projektą. Beno iniciatyva „Halls Winter Rally“ yra viena smagiausių žiemos švenčių.
– Koks Lietuvoje vykęs arba lietuvių užsienyje organizuotas autosporto renginys buvo geriausias?
– Sunkiausia atsakyti, kurios lenktynės labiausiai vertos „Oskaro“. Yra keletas lygiaverčių renginių: „Halls Winter Rally“, „1000 km lenktynės“, „Autoplius Fast Lap“. Labai norėjosi į šį sąrašą įtraukti ir WRC etapą, bet tai būtų nesąžininga prieš kitus organizatorius, sugebėjusius įveikti itin daug kliūčių. Pavyzdžiui, „300 Lakes Rally“ rengėjų komandai. Šiais metais jie užsidirbo daugiausia karmos taškų.
Ketvirtadienį skaitykite „Autoplius Fast Lap“ renginių serijos organizatoriaus Giedriaus Čenkaus nuomonę.