Metų lenktynininko rinkimai. Renginių organizatoriaus Manto Vyborno nuomonė

GAZAS.LT kartu su viešųjų ryšių agentūra „vipcommunications“ tradiciškai organizuoja Metų lenktynininko rinkimus. Praėjus 2013-iesiems, klausiame autosporte gerai žinomų žmonių nuomonės: kuris lenktynininkas 2013-aisiais labiausiai pasižymėjo, kas vertas apdovanojimo už automobilių sporto populiarinimą ir koks renginys šiais metais buvo įsimintiniausias.
Mantas Vybornas
Mantas Vybornas / Asmeninio archyvo nuotr.

„Dolce Moto“ klubo vadovą Mantą Vyborną automobilių sporto pasaulis pažįsta kaip ilgų distancijų žiedinių lenktynių čempionato, populiariai vadinamo 555 km lenktynėmis, organizatorių. 2013-aisiais jis surengė ir pirmąją Lietuvos automobilių ir motociklų sporto parodą.

– Mantai, kas, jūsų nuomone, buvo geriausias lenktynininkas Lietuvoje 2013-aisiais?

– Jei motosporte – vienareikšmiškai Šarūnas Pladas. Pirmą kartą Lietuvos istorijoje nukeliauta iki Europos čempionato. Kalbant apie automobilių sportą: žiede – Jonas Gelžinis, ralyje – Dominykas Butvilas, kartinguose – Simas Juodviršis. Tačiau jei reikia pasirinkti vieną, tuomet savo balsą atiduodu Simui.

– O ką išskirtumėte kaip žmogų, labiausiai prisidėjusį prie automobilių sporto populiarinimo praėjusiais metais?

– Turbūt, kad Benediktas Vanagas. Dėl jo savireklamos ir viešumo žmonės sužino, kad kažkas išvis vyksta. Kiti, nors ir turi pasiekimų, šią sritį apleidę. Manau, jei daugiau tokios iniciatyvos būtų, ir žurnalistai patys daugiau prisidėtų. 

– Kokį automobilių sporto renginį įvardintumėte kaip geriausią 2013-aisiais?

– Ralį „Kauno ruduo“. Nors „Halls Winter Rally“ ir „Autoplius 300 Lakes Rally“ irgi neblogi „žiburėliai“ buvo, daugiau įspūdžių išliko nuo „Kauno rudens“. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis