Susidūrimas įvyko dešimtame varžybų rate, kai vokietis bandė lenkti brazilą, jiems tarpusavyje kovojant dėl devintosios pozicijos. Sportininkai pirmą kartą susilietė stabdydami prieš pirmąjį posūkį, o jame „Renault“ pilotas priekiniu sparnu kliudė galinį „Mercedes“ bolido ratą, taip apgadindamas savo automobilį ir prakiurdydamas varžovo padangą.
Už susidūrimą B.Senna buvo nubaustas priverstinio pravažiavimo techninio aptarnavimo juosta bauda ir finišavo tik septynioliktas, o M.Schumacheris turėjo pakeisti prakiurdytą padangą, trumpam nusirito į patį rikiuotės galą, tačiau pabaigoje pakilo iki penkioliktosios vietos.
„Šiandien šiek tiek apmaudu dėl incidento su Bruno, kurį greičiausiai lėmė šioks toks patirties trūkumas, tačiau taip jau kartais nutinka. Jei ne tai, manau, galėjome neblogai pasirodyti ir pelnyti nemažai taškų“, – po finišo varžovą kaltino vokietis.
„Tai man šiek tiek priminė 2006-uosius, paskutines mano lenktynes prieš pasitraukimą. Vėl visiškai tos pačios aplinkybės – kažkam vėl kilo problemų pasirenkant trajektorijas posūkiuose, kas baigėsi įvažiavimu į mane“, – piktinosi veteranas, prisimindamas seną susidūrimą su tuomet „Renault“ atstovavusiu Giancarlo Fisichella.
B.Senna, savo ruožtu, kaltę vertė M.Schumacheriui, brazilo nuomone, pernelyg agresyviai bandžiusiam įrodyti savo pranašumą.
„Buvau nubaustas už pirmąjį susilietimą, o ne antrąjį. Ne už tai, kad Michaeliui prakiuro padanga“, – aiškino po finišo teisėjus aplankęs lenktynininkas.
„Manau, kad jis pernelyg smarkiai mane bandė prispausti. Mes paprastai ten sukame daug daug vėliau. Neturėjau kur dėtis, todėl, deja, taip įvyko“, – pridūrė jis.