Po pirmosios dienos Mindaugas Varža sakė, jog itin didelio susikaupimo pareikalavo pirmieji du, iki tol dar nevažiuoti greičio ruožai. Juose, anot šturmano, dažnai buvo skriejama maksimaliu greičiu.
Kiek vėliau dalyviai varžėsi Visagino miesto gatvėmis ir siaurais, miškingais keliais, kuriuose nemažai ekipažų neišvengė incidentų.
„Pirmas ir antras greičio ruožai – turbūt greičiausi gyvenime. Jei žiūrėtume į vidutinį greitį, dar taip greitai niekada nesame važiavę. Padirbėjome ten gerai. Greičiau turbūt nepravažiuotume, nes fizikos ribas, manau, jau buvome pasiekę.
Miesto greičio ruože pirmą kartą pramušėme ratą miške. Maždaug toje vietoje, kur sudužo Vytautas Švedas. Ten paskutinius posūkius jau be rato važiavome. Dėl to sulankstėme stupicą. Užsidėjome atsarginį ratą.
Aišku, gale jau ir nuovargis gal padarė savo, kai leki tokiais greičiais“, – įspūdžiais dalijosi Mindaugas Varža.
Antrą kartą ten irgi paslidinėjome, vos vieno medžio nekabinome, bet viskas gerai baigėsi. Ir džiaugiuosi, kad nepasimetėme niekur. Koncentracija buvo šimtaprocentinė.
Mindaugas Varža sako, kad antrąją ralio dieną jo ir Martyno Samsono duetas šiek tiek sumažins tempą ir važiuos atsargiau. Tiesa, ekipažo nariai stebės situaciją ir jei reikės, vėl atakuos maksimaliai.
„Kadangi visi šiandien krito kaip rudens lapai – lyderių penketuke jau dviejų, trijų mašinų nebėra, tai rytoj bandysime kelis procentus savo galimybių padėti į rezervą ir važiuoti šiek tiek ramiau.
Pažiūrėsime, kaip sekasi. Jei matysime, kad to neužtenka, reikės pridėti šiek tiek. Rytoj važiuosime protingai“, – sakė Mindaugas Varža.
Antrąją ralio dieną dalyvių laukia dar aštuoni greičio ruožai.