M.Simoncelli ir Sh.Tomizawos pavardės iki šiol dažnai linksniuojamos, o kartu iliustruoja, koks rizikingas yra motociklų sportas. Lenktynininkai dažnai net viršija savo ir technikos galimybių ribas, bet viskas tam, kad padovanotų kuo įsimintinesnį reginį šio sporto gerbėjams. Čempionatui persiritus į trečią trečdalį, vis dar verda atkakli kova visose trijose klasėse, nors lyderiai ir yra įgiję gana solidžią persvarą.
„MotoGP“ klasėje Jorge Lorenzo Silverstoune sugebėjo nutraukti supernaujoko Marco Marquezo pergalių seriją. Tačiau M. Marquezas išsaugo solidžias pozicijas bendrojoje įskaitoje. Ispanas turi 233 taškus, Danielis Pedrosa – 203, o J. Lorenzo – 194.
„Yamaha“ dar nepraranda vilčių prisivyti į priekį pabėgusią „Honda“, o daugiausia vilčių J.Lorenzo ir jo komandos draugas Valentino Rossi sieja su naujos kartos pavarų dėže. Iki šiol tai buvo nemenkas „Honda“ motociklų pranašumas, tad jau nuo Misano lenktynių abiejų Japonijos koncernų kova taps dar aršesnė.
Gyvai čempionato legendai V.Rossi Misano lenktynės bus įsimintinos ne tik dėl galimybės prisiminti gerą draugą M.Simoncelli. San Marino „Grand Prix“ lenktynėse dalyvaus italo brolis, 16-metis Luca Marini. Abu lenktynininkus pagimdė ta pati mama. „Laukiu nesulaukiu pirmojo Lucos starto. Jam bus nelengva, bet palaikysiu kiek galėdamas“, – sakė V.Rossi.
„Moto2“ klasės lyderio pozicija užtikrintai mėgaujasi Scottas Reddingas. Britas surinkęs 192 taškus ir 38-iais lenkia Polą Espargaro. Tai nebūtų nesunaikinamas skirtumas, bet P.Espargaro atrodo patekęs į psichologinę duobę, o komandai taip pat nepavyksta lenktynėms parengti optimalaus motociklo.
„Moto3“ klasė toliau garantuoja puikias kovas tarp didžiojo trejeto – Luiso Salomo, Mavericko Vinaleso ir Alexo Rinso. Nors du pastarieji stengiasi iš paskutiniųjų, šis sezonas rodo, kad L. Salomas yra stabilesnis ir visada suranda aukštesnę pavarą, kai varžovai lenktynių pabaigoje išsikvepia.