„Monstro“ pravarde žinomas Nobuhiro Tajima pademonstravo „Toyota Super 86“ su 670 AG

Nobuhiro „Monster“ Tajima yra puikiai automobilių sporte žinomas japonas. Jis prestižinį „Pikes Peak“ ralį laimėjo net devynis kartus, o nuo 2006-ųjų, net 6 metus iš eilės šiose varžybose savo varžovams nepaliko jokių šansų laimėti.
„Toyota Super 86“
„Toyota Super 86“ / monster-sport.com nuotr.

62 metų amžiaus lenktynininkas visai neseniai pademonstravo neįprastą automobilį – „Toyota GT86“ su 670 AG bei visais varančiaisiais ratais. Dauguma entuziastų tikriausiai mano, jog su šiuo automobiliu japonas „Pikes Peak“ ralyje mes pirštinę prancūzui Sebastienui Loebui.

Visgi, neskubėkite džiaugtis – to nebus. Mat, šių metų varžyboms japonas užsiregistravo su „E-RUNNER“ elektromobiliu (jis matomas nuotraukoje, šalia „Super 86“). Prie tokio tipo technikos Nobuhiro perėjo pernai, tačiau nors ir buvo laikomas lentkynių favoritu, finišo dėl gedimo taip ir nepasiekė.

Elektromobiliai „Pikes Peak“ ralyje turi daugybę privalumų. Vienas iš stipriausiai skatitinačių argumentų rinktis tokią techniką – geros variklių charakteristikos net ir dideliame aukštyje. Kadangi elektros motorams oro tankis nevaidina tokio svarbaus vaidmens, jie net ir kelių kilometrų aukštyje virš jūros lygio nepraranda galios.

Grįžtant prie įspūdingo „Toyota GT86“ ralio bolido, vertėtų akcentuoti kai kuriuos parametrus. Visus varančiuosius šio „bagio“ ratus per 6 laipsnių nuoseklaus jungimo transmisiją suka 3,0 litrų V6 variklis su dviem turbokompresoriais.

Raliui paruošto GT86 svoris – 1080 kg. Panašu, kad Sebastieno Loebo „Peugeot 208 T16 Pikes Peak“ didelio spaudimo iš techninės pusės nepajaustų. Visgi, ponas Tajima su šiuo automobiliu dalyvauja Japonijos trialo čempionate, o nesenai vykusiame antrajame etape iškovojo pirmąją vietą.

VIDEO: Nobuhiro Tajima Japonijos trialo čempionato antrajame etape

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis