Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Monte Karlo istorinio ralio lyderis Karolis Raišys gavo baudų: neatitikimai kelio knygose?

Lyderio pozicijas per pirmuosius du istorinio Monte Karlo ralio greičio etapus užėmusio Karolio Raišio ir Ilja Zakmano ekipažas, važiuojantis 1958 metų gamybos „Jaguar XK150", po šešių etapų nukrito į 52 poziciją bendroje įskaitoje, o savo klasėje liko antri. „Flameris Racing" komanda iš Lietuvos šio praradimo nesureikšmina – baudos taškus didžiąja dalimi lėmė kelio knygų ir vidutinio laiko matavimo įrenginių neatitikimai, rašoma pranešime.
Monte Karlo ralis, antroji diena
Monte Karlo ralis, antroji diena / Ryčio Petrausko nuotr.

„Toks ir yra Monte Karlo ralis – kai atrodo, kad važiuoji tiksliai kaip laikrodis, paaiškėja, kad netikslumų yra pačiose kelio knygose ir laiko matavimo įrangos atžymose. Tris iš keturių sekmadienio greičio ruožų tikrai būtų buvę galima vadinti vienais lengviausių, tačiau būtent čia pavedė laiko aritmetika. Ar tai sąmoningi organizatorių veiksmai – galbūt, mes tikrai nieko nekaltiname ir esame šiandien pasiruošę atkovoti prarastą laiką. Nenuspėjamumas yra neatskiriama Monte Karlo ralio dalis ir toks jis turi ir likti," – kalbėjo ketvirtą kartą šiose prestižinėse lenktynėse Prancūzijoje dalyvaujantis Karolis Raišys.

Kai kurie kiti Monte Karlo ralio dalyviai taip pat reiškė nepasitenkinimą dėl keistų laiko matavimo prietaisų neatitikimo kelio knygoms, tačiau panašu, kad organizatoriai tikrai nusiteikę nelengvinti lenktynių sąlygų ir stengtis išlaikyti kuo didesnius laiko skirtumus tarp klasėse pirmaujančių dalyvių.

Britiškai baltiški jaguarai

Seniausių, iki 1961 metų pagamintų automobilių klasėje, važiuojantis K. Raišio ir latvio šturmano I. Zakmano „Jaguar XK150" yra antras ir nedaug nusileidžia tik gamyklinės „Seat" komandos ekipažui iš Ispanijos. Treti grupėje yra latviai, jie važiuoja „Jaguar XK 140". Tai – vienintelės lenktynėse važiuojančios britų „laukinės katės", abi „Jaguar" sportinės kupė be jokių techninių gedimų atstovauja Lietuvai ir Latvijai.

Bendrai, per pirmąsias tris ralio dienas iš lenktynių dėl gedimų ar avarijų jau pasitraukė daugiau 70 ekipažų. Nors dauguma ralio dalyvių jau įveikė apie pusę kilometrų, tačiau greičio ruožų skaičius dar net neįpusėjo – iš 15 iki sekmadienio vakaro buvo įveikti 6, o pirmadienį visi toliau besivaržantys istorinio Monte Karlo ralio dalyviai kalnais įveiks dar 4 greičio ruožus ir apie 185 km. Visas tris dienas nuo šeštadienio vakaro iki antradienio lenktynių startas prasideda Valanso mieste, tik kiekvienos dienos maršrutai eina per skirtingus apylinkių kalnus.

Jokio ralio be obuolinio pyragėlio

Kartu su ralio čempionus vienijančia Prancūzijos „Crisartech" komanda važiuojantis K. Raišys su kitais istorinio Monte Karlo ralio dalyviais sekmadienį buvo sustoję Ronos Alpių regione esančiame Antraigues-sur-Volane kaime, kur prie Yves'o Jouanny šeimos restorano „La Remise" daugiau kaip 40 metų tradiciškai stoja didžiausios Monte Karlo ralio legendos.

Čia pagal seną tradiciją pasivaišinti obuolinių šeimininkų pyragėliu yra sustoję ištisos lenktynininkų kartos. Visiškai palei kelią esančio restoranėlio sienos nukabinėtos daugybės Europos ralio legendų nuotraukomis, straipsniais ir relikvijomis. Jokios išimties ir šiemet - po Sébastieno Loebo, Marcuso Gronholmo, Miko Hirvoneneno, Sébastieno Ogier ar Didier Auriolio tradicinį specialiai Monte Karlo ralio dalyviams keptą obuolių pyragą valgė ir K. Raišys. Nors ir neišlipdamas iš mašinos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos