Su savo 1958 m. „Jaguar XK150 FHC“ penktadienį jie startavo Bad Homburge, Vokietijoje. Per kelias dienas ekipažas įveikė daugiau nei 2200 kilometrų. Šis ralis pasižymėjo tuo, kad buvo nutraukti net keli greičio ruožai. Pietų Europos neaplenkė pūgos ir keliai tapo tiesiog neišvažiuojami. Apie lenktyniavimą nebuvo net kalbos. Ralis pareikalavo ir savo duoklės: iš 310 dalyvių dėl gedimų, avarijų arba teisėjų komisijos sprendimo nefinišavo 59 ekipažai.
Automobilio amžius įtakos neturėjo
Likus dviems paskutiniams greičio ruožams K.Raišys pasakojo, kad jų pirma vieta savo grupėje buvo gana trapi. Nuo antroje vietoje važiuojančių vokiečių Francko ir Gerhardo Rictherių su „Wartburg 311“ juos skyrė tik kelios sekundės. Tačiau du paskutiniai ruožai vyko naktį itin kalvotoje atkarpoje su slidžia danga. Čia vokiečiai nebegalėjo palaikyti tokio tempo ir „Flameris Racing“ triumfavo seniausiųjų (iki 1961 m.) automobilių kategorijoje.
Labai svarbi detalė – K.Raišio vairuojamas „Jaguar“ yra seniausias automobilis tarp 28 greičiausių viso ralio lenktynininkų. Taigi, kaip pasakoja „Flameris Racing“ komandos atstovai, 4 vieta bendroje įskaitoje yra labai aukštas pasiekimas, o jį sustiprina tai, kad pavyko aplenkti ir gerokai pažangesnius automobilius.
Pranašiška prognozė
K.Raišiui tai buvo trečiasis istorinis Monte Karlo ralis. Dar prieš kelias dienas jis sakė, kad galbūt trečiasis kartas nemeluos.
„Šitas ralis man buvo tapo tikru išbandymu. Buvome suskaičiavę paskutines minutes iki starto ir labai skubėjome. Bet kai sėdau į Jagą. Ėmiausi daryti tai, ką moku geriausiai – važiuoti greitai senais automobiliais. Sėkmės šiek tiek pritrūko, nes buvo lėtesnių dalyvių, kurie greičio ruožuose nenorėjo praleisti, nors vėliau taip ir nebaigė lenktynių. Bet 4 vieta su senu automobiliu absoliučioje įskaitoje tikrai negaliu skųstis. Esu neapsakomai laimingas“, – apie pranašišką pasakymą kalbėjo lenktynininkas.
Pirmąją vietą 22-ajame istoriniame Monte Karlo ralyje laimėjo prancūzai Michelas Badosa ir Mogensas Reidlas su „Renault 8“. Antrieji atvažiavo italai Alessio de Angelis ir Sergio Sisti su „Fiat Ritmo 60“. Kitas ekipažas iš Italijos su Massimo Canella ir Nicolasu Arena liko trečias. Jie į finišą atvažiavo su „Lancia Fulvia coupe 1.3S“.
22-ojo istorinio Monte Karlo ralio ralio apdovanojimų ceremonija vyks Monako „Grand Casino“ restorane, specialioje galos vakarienėje trečiadienį.
Istorinių lenktynių dvasia
Monte Karlo ralis yra seniausias pasaulyje. Jis pirmą kartą surengtas 1911 m. ir nuo to laiko yra neatsiejama automobilių sporto istorijos ir europinės kultūros dalis. Monako kunigaikštystės automobilių sporto klubo organizuojamas renginys per daugiau kaip šimtą metų tapo vienu didžiausių kasmetinių automobilių sporto renginių pasaulyje. Tačiau nuo 1998 m. organizatoriai grąžina ir pirminę istorinių lenktynių dvasią. Savaitę laiko trunkantis „Monte Carlo Historique” ralis iš visos Europos ir pasaulio žiemą į Monaką sutraukia šimtus originaliais automobiliais važiuojančių lenktynininkų.