Apie komandos užuomazgas bei šio sezono planus plačiau papasakoti sutiko vienas iš ekipos narių, šiemet SSV motobagį varžybose vairuosiantis Antanas Kanopkinas. Pasak sportininko, „Motorider Racing Team“ ekipa susibūrė tam, kad varžybinėmis ir itin ekstremaliomis sąlygomis išbandytų „CFMOTO“ gamintojų technika. Taigi, komandos nariai bus tarsi pilotai-bandytojai, kurių pagrindinis tikslas – ne rezultatas, o technikos galimybių ribų paieška.
„Adomas Gančierius važiuos su vieno litro variklio darbo tūrio „CFMOTO“ keturračiu, o aš su litriniu „CFMOTO“ SSV motobagiu. Porinėse varžybose Adomas Gančierius važiuos su Petru Šiaučiūnu, kuris yra mano šturmanas individualiose varžybose. Ten, kur mūsų varžybos kertasi, aš važiuosiu su Ignu Tiškevičiumi.
Pirmais metais neplanuojame jokių išdaigų ir nenorime kalbėti apie kažkokius rezultatus pozicijų atžvilgiu. Tikslas yra pravažiuoti kuo daugiau kilometrų. Turime labai daug partnerių, kurie patikėjo šiuo projektu, todėl kai kurie iš jų norėjo ir savo produktus išbandyti kartu su mumis.
Pavyzdžiui „ITP TerraCross“ padangos – mes važiuosime su jomis ir fotografuosime bei matuosime jų likutį, žiūrėsime, kaip jos atrodo po varžybų. Tikslas – pravažiuoti su jomis visą sezoną, maždaug 3-4 tūkstančius kilometrų. Dugno apsauga „IronBaltic“. Matysime, kaip ji atlaiko maksimalų krūvį ir smūgius. Kartu su savimi varžybų trasoje gabensimės „Specialist+“ įrankius. Įdomu, kaip jie atlaikys visą tą kratymą ir visokius planuotus ir netikėtus darbus per varžybas. Išbandysime ir ko verti naujieji navigacijos įrenginiai „Garmin GPSMAP 276Cx“. Taigi, kartu su „CFMOTO“ esame tokia produktų testavimo komanda“, – kortas atskleidė Antanas Kanopkinas.
Pasak Antano Kanopkino, grįžtamuoju ryšiu iš komandos yra suinteresuotas ir pats „CFMOTO“ gamintojas. Ekipa jiems teiks rekomendacijas, kuriuos mazgus galima patobulinti dar labiau, kad šie atlaikytų maksimalius išbandymus.
„Kad šio gamintojo technika yra patikima ją eksploatuojant įprastomis sąlygomis – mes jau žinome, bet įdomu, kur yra silpnosios vietos ir galimybių ribos važiuojant varžybose. Po visų testų, kuriuos jau turėjome iki šiol, radome keletą silpnų vietų. Pavyzdžiui tokie dalykai kaip vairo traukių antgaliai, šokant per trampliną ir nusileidus ant vieno rato, yra silpna vieta. Tačiau aš važiuosiu su 2018-ųjų metų gamybos SSV modeliu, o šių metų modelyje gamintojas yra daugumą silpnų vietų jau identifikavęs ir sutvarkęs.
Adomo Gančieriaus „CFMOTO ATV1000“ – ilgai lauktas ir galiausiai sulauktas, prieš mėnesį pasirodęs keturratis, kuris iš dėžės ištrauktas tik vasarį. Niekas jo dar nebandė varžybų sąlygomis. Taigi, mes rinksime informaciją apie produkto patikimumą ir informuosime patį gamintoją, kaip mums sekasi“, – sakė Antanas Kanopkinas.
Komanda šių metų kalendoriuje jau nemažai savaitgalių pasižymėjusi raudonai. Ekipa važiuos enduro raliuose Lietuvoje, dalyvaus vienose sunkiausių bekelės varžybų Europoje – Rumunijos Transilvanijos kalnuose vyksiančiose „Hunt The Wolf“ lenktynėse bei „Breslau Rally“ varžybose Lenkijoje.
„Išbandysime tris skirtingas disciplinas. Enduro ralyje yra purvas, greitis ir visko daug per vieną dieną. „Hunt The Wolf“ yra penkios dienos visiškos bekelės, kur tikrai atsiskleidžia technikos patikimumas. „Breslau Rally“ taip pat yra penkios dienos. Jose daug kilometrų, daug greičio siaurais keliukais, beveik 1000 km poligone“, – varžybų specifiką įvardijo pašnekovas.
Antanas Kanopkinas sutiko papasakoti ir apie tai, kodėl varžybose nusprendė startuoti ne keturračiu, o SSV motobagiu. Nors ši technika varžybose Lietuvoje yra matoma gana retai, tačiau užsienyje SSV populiarumu jau susilygino su keturračiais, o kai kuriose valstybėse jų parduodama netgi daugiau nei ATV technikos.
„Šiek tiek pailsėjau apskritai nuo šio sporto, padariau beveik metų pertrauką ir pradėjau vėl žvalgytis į naujus iššūkius ir išbandymus. O čia kaip tik po ranka papuolė Valdas Radvilavičius iš „Motorider.lt“. Pradėjome kalbėti apie tai, ką galime padaryti naujo ir įdomaus. Tokiu būdu buvo nuspręsta rinktis SSV ir su juo dalyvauti varžybose.
Ar esu SSV pionierius Lietuvoje? Tam tikra prasme ir taip, ir ne. Kaip bebūtų keista, Lietuvoje SSV motobagių yra velniškai daug, bet su jais varžybose važiuoja labai mažai žmonių. Pasaulyje šita technika populiarėja kosminiais greičiais. Ir toli ieškoti nereikia – ne tik Amerikoje, bet ir kaimyninėje Lenkijoje SSV jau yra labai populiarūs. Rumunijoje į SSV klasę užsiregistravo jau taip pat gausus būrys dalyvių“, – sakė Antanas Kanopkinas.
Taigi, šiame sezone komanda sieks išsiaiškinti, kokiomis sąlygomis važiuojant „CFMOTO“ technika pasiteisina geriausiai ir kurioje disciplinoje galima siekti aukščiausių rezultatų.
Tuomet ekipa spręs, į kurios srities čempionatą fokusuoti savo tikslus 2020-iesiems metams.